Nyt medlem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

MetteNB-vb

Shushu skrev:
Jeg er gået 2 dage over min termin nu! Der er ik sket noget.. Så vi venter stadig på den lille prins' ankomst :) Men nu må vi bare vente og se hvornår han vælger at komme til verden :)
- og for at følge med i flokken af spørgere ;) Er lilleprinsen dukket op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Velkommen til.. Husk at lave fødselsberetning!! Venter spændt på at læse den ;) Og så held og lykke, krydser fingre for det hele går godt.. Og er prinsen dukket op? SYnes du har manglet et par dage :)

Anmeld

18. januar 2011

Shushu-vb

Hej alle :) Den lille prins ankom tirsdag d. 28-12 :) Jeg var 10 dage over min termin og havde tid på hospitalet for at skulle blive sat i gang. Men heldigvis fødte jeg inden :) Det var ellers en hård omgang. Jeg havde veer i præcis 24 timer! Han vejede 3350 g. og 55 cm lang :) Jeg havde i starten problemer med amning, og var blevet genindlagt på hospitalet. Han fik også tørstefeber pga han ikke fik nok mad. Nu supplere vi med bryst og mme. Han græder også meget fortiden pga luft i maven. Er der nogen der kan give gode råd til hvad jeg kan gøre? Han er meget urolig når han sover og hans mave rumler altid. . Det er virkelig stressende, specielt for en nybegyndere som mig..

Anmeld

20. januar 2011

Polyp-vb

Prøv lidt blid akkupressur under fødderne - et let opadgående tryk mellem fodballerne

Anmeld

20. januar 2011

als-vb

eller prøv et enkelt besøg ved en zoneterapeut, de er tit gode til lige at få ordentlig gang i tingene. eller ligge meget på maven kan også afhjælpe. Let mavemassage er også en mulighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.