Nyt medlem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.841 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Shushu-vb

Hej alle :) Jeg er ny bruger herinde så jeg ved ikke særlig meget om hvordan det hele fungere endnu. Håber jeg kan får hjælp fra jer andre :-) Jeg glæder mig til at lære jer bedre at kende :-) Jeg kan starte med at fortælle lidt om mig selv. Jeg er en pige på 25 år, snart 26 :-) Jeg er gravid med mit første barn og har termin d. 18 december. Det er lige om 2 dage :) så går rundt og venter spændt på hvornår det sker :) Håber på vi får en god tid sammen. Glæder mig til at dele erfaringer og historier med jer :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

MAMMARAZZI-vb

Velkommen til Shushu :cheer: Hvor er det bare spændende - det er jo lige om lidt. Glæder mig til at høre, hvordan det går. Håber du blir glad for at være her - og du skal bare spørge løs, hvis der er noget du er i tvivl om.

Anmeld

16. december 2010

Det er stadig mig-vb

Også velkommen til herfra. Glæder mig allerede til fødselsberretningen! :) Jeg har en søn fra d 19 December - var egentlig sat til 1 Januar, men han ville, meget overraskende, ud og fejre jul med os andre... :) (Grunden til vi var så overrasket var, at det var den først fødte, så der var ligesom en forventning om at man skulle gå over tid....eller meget over tid) :)

Anmeld

17. december 2010

als-vb

Hej og velkommen til. Du spørger bare hvis der er noget. Bliver spændende at se hvornår den lille så faktisk vælger at komme ud.

Anmeld

17. december 2010

Webredaktøren-vb

Velkommen til! Du spørger bare løs, hvis du er i tvivl om noget, men ellers er det bare at oprette en tråd med det, du har på hjertet :) Der er forskellige kategorier som du kan oprette dit indlæg under. Spørg løs hvis du er i tvivl om noget ;)

Anmeld

17. december 2010

ma08-vb

Og velkommen til også herfra :) God fødsel - glæder mig til at høre nærmere :)

Anmeld

18. december 2010

MetteNB-vb

Velkommen til. - og ja nu er det jo så blevet den 18. Spændende, om din baby er dukket op?

Anmeld

20. december 2010

Shushu-vb

Jeg er gået 2 dage over min termin nu! Der er ik sket noget.. Så vi venter stadig på den lille prins' ankomst :) Er lidt nervøs, for det kan ske lige pludseligt! Jeg blev væltet med opkald og sms'er de sidste 2 dage! Det er lidt irriterende synes jeg. . Men nu må vi bare vente og se hvornår han vælger at komme til verden :)

Anmeld

20. december 2010

Webredaktøren-vb

Hvor spændende - så kan det jo være, at du får en ekstra julegave juleaften ;) Har du gener eller er du ubesværet?

Anmeld

30. december 2010

k11923-vb

Jeg forudså spørgsmålene dengang og sagde, jeg havde termin 14 dage efter jeg egentlig var sat :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.