Frygter i terror i Danmark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

MetteNB-vb

Jeg tænker med mellemrum på det, og tror da også, det en dag bliver en realitet. Håber det bestemt ikke, men vist efterhånden utopi at tro, vi i lille Dk går fredede forbi terroraktioner af den ene eller anden art og begået af en eller anden 'tumpe'. Jeg vælger dog, at det ikke skal skræmme mig. Nu er jeg jo heller ikke bosat i hovedstadsområdet, og kan måske føle mig mere sikker herude på landet, men hvem ved. Måske vælger de Billund!!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Det er stadig mig-vb

Ja den muhammad-sag dør vist aldrig ud, hvad er det nu, 5-6 år siden? Det må jo være nogle mennesker der keder sig ekstremt siden de kan blive ved at koge suppe på den sag. Det ville ligesom give mere mening hvis de havde begået terror i forbindelse med sagen, men så mange år efter....... :dry:

Anmeld

13. december 2010

Spunk-vb

Nej, jeg frygter det ikke. Jeg er klar over, at det sagtens kan ske og at sandsynligheden sandsynligvis også er større end for 20 år siden, men det kan jeg altså ikke gå og bekymre mig om i hverdagen - jeg har nok at tænke på. Men nu bor jeg jo også et sted som helt retfærdigt kan kaldes for Danmarks røv, så sandsynligheden for at det sker i nærheden af mig er nok ikke så stor.

Anmeld

13. december 2010

Det er stadig mig-vb

Pia S skrev:
Jeg gider ikke lade mig styre af den slags ting. Jeg kommer i indre København hver dag og jeg er sørme også på Nørreport hver dag (underligt vi ikke ses oftere Helene)! Hans stemme var vel lige gået i overgang - han var vist 28 hørte jeg!
Ja det er faktisk underligt vi ikke mødes oftere. Tror kun vi har mødt hinanden en enkelt gang på Nørreport - vejret var godt og kiosken trak i smagsløgene :)

Anmeld

13. december 2010

Fuzzbox-vb

Nej, jeg må indrømme, at det ikke er noget, der lige har ramt mig i nerverne! Hverken Sverige, det et-benet, økseangreb på Kurt Westergaard eller de programmer man så om de imamer der ville myrde Naser Khader, og truede resten af befolkningen! Det er ikke fordi at jeg er ligeglad, eller tænker 'Mig skal de ikke få ned med nakken', men lige pt er jeg mere nervøs, for de halvhjerner der kører bil, end en terror der måske vil lande, på et unavngivent tidspunkt i landet!

Anmeld

28. december 2010

Polyp-vb

totalt enig, Fuzzbox. Når jeg er i København er det som regel også med tog til enten Østerport, Nørreport eller Hovedbanegården

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.