Eeeelsker fyrværkeri - plejer at være den med mest, flotteste og dyreste fyrværkeri. Har ligefrem haft en konto i banken, som skulle sikre, at der altid var penge til julegaver og fyrværkeri :P
I år skal jeg holde nytår uden min søn for første gang. Jeg har både lyst og mulighed for at slå et or'nligt hul i jorden :trut: :flojt: :trut: :drink: , men da alle andre omkring mig også er småbørnsfamilier eller bare er ved at blive lidt gamle i kanten på den lidt vel kedelige måde, bliver det nok ikke så meget vildere, end det har været de sidste 3-4 foregående nytårsaftener...
Mine forældre holdt næsten altid nytårsfest hjemme hos os. Og ellers blev vi slæbt med. Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske, hvordan det var, da vi var helt bittesmå, men det jeg husker, har altid været nogle knaldgode fester, hvor de voksne godtnok blev fulde - men på den glade måde, og vi fik lov at være oppe til efter midnat. Det var hyggeligt og sjovt for både børn og voksne. Det behøver jo ikke at blive til en abefest, bare fordi man holder fest :)
Anmeld