Hvor blev sneen af!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Det er stadig mig-vb

ma08 skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
Tror sgu jeg vil finde mine shorts frem! :huh:
Du spiser jo også Longovital :laugh:
Nemlig! Synes også de giver sorte genstridige hår på benene :huh: Så kvickly here I come!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Happymummy-vb

Her i Århus ligger der lige 2-3 cm. Lige netop så lidt, at det bare medvirker til det allerede spejlglatte lag, der ligger efter de forrige dages tøvejr... :sur: Vidste bare, at det ville gå sådan, da det begyndte at tø. Al den væde kunne ikke nå at tørre eller synke ned i jorden, inden frosten satte ind igen. Ok, det kunne være værre, men jeg ville bare langt hellere have haft, at den gode sne, der allerede var faldet, var blevet liggende... :sne:

Anmeld

13. december 2010

AyLa-vb

Her (også østsjælland) har der også været sol men skide koldt hele dagen. Der er også superglat heromkring, røg på rumpen to gange imorges.. Overvejer at indkøbe vejsalt til min datters institution så de kan få saltet ude på legepladsen, de fandme ude det meste af eftermiddagen, der skal ikke meget til før at en af ungerne har reddet sig en hjernerystelse eller brud på diverse knogler..

Anmeld

13. december 2010

MetteNB-vb

Her dukkede der i formiddag også et par cm. sne op. Det pyntede på haven, men kunne ikke dække det helt, så lad der bare komme lidt mere. Vejene er nemlig sorte. Sneen blev hurtigt kørt af der, og så klager jeg ikke ;)

Anmeld

28. december 2010

Polyp-vb

Stadig nogen, der savner sneen? Og er her slet ingen bornholmere, som kan give deres besyv med?

Anmeld

28. december 2010

MetteNB-vb

Kan ikke ligefrem sige, at vi savner den her. Der ligger en ganske pæn stak, men matche Bornholmerne, kan vi heldigvis ikke. Der er noget af nogle billeder, de viser derovre fra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.