Hvor blev sneen af!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. december 2010

MetteNB-vb

Her har jeg i hvert fald nu fået sorte veje igen. ;) Vi har stort set ingen sne tilbage. Det er simpelthen forsvundet på under et døgn. Hvor meget/lidt sne har I tilbage der, hvor I bor? - og savnet I sneen nu hvor den er væk? Jeg kan i hvert fald konstatere, at min have er langt kønnere, når den er belagt med sne.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Titte-vb

Her en halv times kørsel nord/vest for dig Mette er der heller ikke det der ligner sne... Dejligt for manden min, der jo er den eneste af os to krykhusarer der kan skovle sne, og slev for ham med sit ødelagte knæ er det ikke godt :0( Så vi klager ikke :0)

Anmeld

11. december 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg kan godt lide sne, men må erkende at jeg ikke kan lide hele det cirkus når den så forsvinder igen.... For min skyld må det gerne sne endnu mere, men kan det så ikke bare blive liggende?? Hader tø, sjap og sort sne! Men enig, det hele ser meget kønnere ud med sne på...nu er alt jo bare mørkt, gråt og grødet.

Anmeld

11. december 2010

MetteNB-vb

Kan godt se problemet med snerydning v jer Titte. Træls for jer/dig med benet. Kan være, I bliver nødt til at hyre en til tjansen, hvis vi får vinter a la sidste år. Enig Helene - er egentlig også mere interesseret i mere sne end i det her grå sjap..... Dog må det ikke lande på vejen ;0)

Anmeld

12. december 2010

Spunk-vb

Her er der meget lidt tilbage. Og jeg må tilstå at jeg er blevet så gammel og kedelig at jeg synes at det er en lettelse. Jeg elsker egentlig når der ligger sne og håber bestemt at der vil falde sne igen når vi når til den 23. men det er bare for besværligt. Det er nærmest umuligt at gå en tur med spunken og hunden uden at risikere liv og førlighed og nu hvor vi har badeværelse i gården er det slet ingen fornøjelse.

Anmeld

13. december 2010

Heidi Nielsen-vb

Den forsvandt ret hurtig i et døgns tøvejr.....men nu skal jeg da lige love for at den er kommet igen....her hvor jeg bor har det sneet siden kl 8 eller sådan noget i morges og vi har vel fået godt 5-6 cm allerede og så skulle der komme mere på torsdag og det skulle også blive liggende til jul :P Det sner faktisk meget her lige pt.....det er så hyggeligt at sidde og kigge ud på :)

Anmeld

13. december 2010

ma08-vb

Sjovt, for her på Østsjælland (i hvert fald hvor jeg bor) er der høj sol, om end det er pivkoldt! Tøvejret fik bugt med næsten al den fine sne i haven, desværre med det resultat, at vi nu har egen sø i baghaven.. Ikke smart, når nu det er dér, vi henter brænde :sur:

Anmeld

13. december 2010

Det er stadig mig-vb

Også på mine side af Øst sjælland - på lorte Ø'en er der skyfri blå himmel og høj sol. Tror sgu jeg vil finde mine shorts frem! :huh:

Anmeld

13. december 2010

ma08-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Tror sgu jeg vil finde mine shorts frem! :huh:
Du spiser jo også Longovital :laugh:

Anmeld

13. december 2010

als-vb

Ja alt sneen VAR væk for som Heidi skriver så har vi på meget få timer fået rigtig meget sne. Alt er hvidt igen. der ligger vel de her 6 cm sne over alt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.