Har I snekaos?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. december 2010

Webredaktøren-vb

I morgen skal vi holde fødselsdag for min datter, så jeg håber da, at gæsterne kan grave sig frem i snemasserne... Der er snekaos på Sydsjælland, men København har kun fået små snemængder i nat. Hvordan ser det ud i jeres område - er I sneet inde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Titte-vb

Herfra hvor jeg ligger på tredje sal på sygehuset kan jeg se en masse tage med lidt sne på! Har fået fortalt at der ligger 5-10 cm sne i området... Herligt at der ikke er mere når nu jeg skal gå med krykker i den næste lange periode!

Anmeld

3. december 2010

Soap-vb

Vejen herud til forsvinder fra tid til anden, charmen ved at bo på landet :) Når der så er en vej, skal man holde tungen lige i munden og tænke at man er en ren ice road trucker :laugh: :laugh:

Anmeld

3. december 2010

Fru_Hansen-vb

Ingen kaos idag, men de sidste par dage har man skullet holde sig hjemme. Vejene er dog ikke ryddet, det er som beton underlaget man kører på. men det er ok fremkommeligt. ;)

Anmeld

3. december 2010

NikiFin-vb

Jeg har ikke set nogle særlige store problemer med sne rund omkring. Der er sne, men med vinter dæk og forsigtig kørsel kan man sagtens køre. Det gør jeg selv i hver fald.

Anmeld

3. december 2010

lib1982-vb

Har været ude og køre i Kolding i dag uden problemer - på sommerdæk vel at mærke! Havde lidt problemer med fygning igår uden for byen, men synes egentlig det har været ok! I tirsdags droppede jeg dog at køre til Århus, gad simpelthen ikke risikere, at sidde og glo i timer på motorvejen!!

Anmeld

3. december 2010

als-vb

ja i Kolding er der ingen problemer, men når jeg skal frem og tilbage så er der snefygning ved marker osv. men ikke noget problem med at køre nogen steder.

Anmeld

3. december 2010

Heidi Nielsen-vb

Enig med lib og als....ikke de store problemer i Kolding området. Har også kunnet komme på arb uden problemer.

Anmeld

3. december 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Synes også det ser fornuftigt ud i Frhavn. Det sner lige så stille hele tiden, så skal rydde et par cm om morgenen og så er den ged barberet. ;)

Anmeld

3. december 2010

melissa-vb

jamen her i nyborg har vi også en masse sne ca 30cm vel..i morges kunne jeg ikke finde bilen den lå begravet i en masse sneeee... :silly: tillykke med fødselsdagen..min søn har også fødselsdag imorgen og bliver 4 år..så vi har også travlt :motion:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.