Kvalme af den grove slags..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
så jeg føler virkelig med dig!!! :(
tak. bliver helt rørt nu, måske er jeg bare lidt hormonel generelt.. Synes faktisk det er lidt hårdt når folk bare griner af en og siger det går over igen.. Lige nu føles det fuldstændig uoverskueligt. og jeg er den elendigste mor for alma også...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Kirle skrev:
Men tog næsten 30kilo på så hvis det virker så pas på med det ;) Prøvede også nogle akupunkturarmbånd der hjalp en smule...
Rigtig akupunktur går jeg til 2 gange ugentligt..var hunderæd første gang, og mega dårlig.. Det var faktisk ikke skide skægt at ligge stille med 25 nåle fra hoved til fødder, når alt man kan tænke; lad vær at kaste op - lad vær at kaste op.. osv Har allerede tabt mig 8 kg siden jeg blev gravid, så mener selv at jeg har lidt at give af, selvom jeg er lidt rund i forvejen.. :woohoo:

Anmeld

24. november 2010

hejsa ;) Føler bestemt med dig, Jeg er nu gravid med mit 3 barn og som de 2 forgående er jeg bare dårlig. Sidste gang tabte jeg mig ca 20 kg pga kvalme, og indtil nu har jeg tabt 15 kg (termin 10/2), selvom jeg er glad for at endelig at tabe mig, så er måden godt nok træls. Så jeg kan næsten ikke vente til det er overstået, og jeg kan få et 'normalt' liv igen, uden en spand ved siden af mig hele tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.