Drikker I af mælkekartonen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Det er stadig mig-vb

Frede skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
Da jeg var ung drak jeg også af kartonerne, men det stoppede fuldstændigt da jeg fandt ud af, hvad der egentlig sker når man drikker af kartonen og ikke får drukket færdig.
Åh-nå... hva' sker der da? :cheer: Jeg er rimeligt bakterieforskrækket, så hvis du nu kunne fortælle noget rigtigt ulækkert, ku' det måske få mig til at stoppe med den magen til uskik :dry:
Næææ, jeg kan nok ikke sige så meget der kan omvende dig! :) Voksne ved også det er ulækkert at spise bussemænd, men en hel del gør det alligevel. De fleste ved også det er dumt at ryge, men det afholder heller ikke folk fra at gøre det (inkl mig selv). Sååååå, når man har en dårlig vane, så bliver man nok ved med at have den uanset HVAD andre siger, skriver og fortæller..... :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

als-vb

har ikke lige set klippene, men tror også det bare kan blive for meget. Jeg tunge kysser også min kæreste (er det ulækkert?)har oral sex (er det ulækkert?) og? jeg spiser ikke bussemænd, har ikke rørt en cigaret i 5 1/2 år, spritter mine fingre flere gange dagligt... Er det virkelig så mget værre end at drikke af kartonnen og stille den tilbage?

Anmeld

21. november 2010

Det er stadig mig-vb

als skrev:
har ikke lige set klippene, men tror også det bare kan blive for meget. Jeg tunge kysser også min kæreste (er det ulækkert?)har oral sex (er det ulækkert?) og? jeg spiser ikke bussemænd, har ikke rørt en cigaret i 5 1/2 år, spritter mine fingre flere gange dagligt... Er det virkelig så mget værre end at drikke af kartonnen og stille den tilbage?
Ej men for mig er der grænser, jeg tungekysser fx ikke mine børn, jeg kysser heller ikke mine børn hvis jeg lige har dyrket oralsex med manden og slugt klatten :silly: Vidste i at sædceller fx kan leve i op til 72 timer i tandkødlommerne??? Og hvordan kan dét så se ud på en mælkekarton tror du - og hva' nu hvis en af ungerne ikke lige ved at man har drukket af kartonen og drikker 'lidt af hvert'.... :laugh: Om man selv vil have bakterier, snave, slikke røv eller hvad man nu ellers synes er et hit. Så er det dét. Men jeg ser stadig ingen grund til at drikke af kartonenerne, nu det var spørgsmålet..... :)

Anmeld

22. november 2010

Fru_Hansen-vb

Nej fy for en klammert. :S Men drikker slet ikke mælk såå :P

Anmeld

22. november 2010

als-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
als skrev:
Ej men for mig er der grænser, jeg tungekysser fx ikke mine børn, jeg kysser heller ikke mine børn hvis jeg lige har dyrket oralsex med manden og slugt klatten :silly: Vidste i at sædceller fx kan leve i op til 72 timer i tandkødlommerne??? Og hvordan kan dét så se ud på en mælkekarton tror du - og hva' nu hvis en af ungerne ikke lige ved at man har drukket af kartonen og drikker 'lidt af hvert'.... :laugh: Om man selv vil have bakterier, snave, slikke røv eller hvad man nu ellers synes er et hit. Så er det dét. Men jeg ser stadig ingen grund til at drikke af kartonenerne, nu det var spørgsmålet..... :)
Kysser heller ikke mit barn efter sex, men det var mere princippet i at man vel også kan blive for bakterie forskrækket, vi skal jo have nogle bakterier, lidt ligesom at man som barn ikke dør af at smage lidt på jorden, bladene, en regnorm osv. Jeg er selvfølgelig noget inden for sundhedsvæsenet og det kan da sagtens være at det er langt mere usundt at drikke af en mælk der er drukket af før, men har bare i min verden svært ved at forestille mig at en mælk med bakterier er mere usund end en håndfuld jord. Forresten den anden da på Discovery var der mythbusters med dobbel dippers i forbindelse med salsa. Der lavede man en test om hvad der sker rent bakterie mæssigt ved dobbelt dipping. Og der er så mange bakterier i en (købt) salsa fra starten at det ikke gør nogen forskel om man dobbel dipper eller el

Anmeld

22. november 2010

Pia S-vb

Drikker ikke mælk så nej!!! Men vi drikker da gerne af den samme cola, men der er sikkert så meget jams i, at alle bakterier bliver dræbt med det vons!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.