Drikker I af mælkekartonen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.047 visninger
25 svar
0 synes godt om
17. november 2010

Webredaktøren-vb

Hånden på hjertet - drikker I af mælkekartonen derhjemme? En af mine veninder indrømmede forleden, at hun i smug (altså når mand og børn ikke er hjemme) lige tager en slurk mælk - uden glas! Det smager simpelthen bedre, siger hun uden at rødme... ;) Jeg hørte engang en vandrehistorie om en død mus, der kom ud af en mælkekarton, så jeg bruger altid glas :woohoo:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Rita-vb

Nej, det gør jeg altså ikke :P Men jeg drikker slet ikke mælk, så ... :laugh:

Anmeld

17. november 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg drikker heller ikke mælk, så nej, det gør jeg ikke. Heller ikke noget andet for den sags skyld, synes det er ulækkert med mundbakterier og blandet DNA i kartonerne :laugh:

Anmeld

17. november 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Da jeg var gravid med Alma, drak jeg 2 liter skummetmælk dagligt - så der havde jeg mine helt egne kartoner jeg drak af. Synes også det smager bedre fra kartonen ;) Kan stadig finde på at drikke af kartonen, men så er det kun hvis jeg er sikker på at tømme den..

Anmeld

17. november 2010

Soldanser-vb

Ingen i husstanden drikker noget af karton.

Anmeld

17. november 2010

MetteNB-vb

NEJ - drikker faktisk ikke mælk. Får det kun på mine havregryn. Synes ikke engang mælk smager godt i glas, så ingen grund til at prøvesmage på karton!!!!

Anmeld

17. november 2010

Caidas-vb

Det kunne aldrig falde mig ind. Jeg drikkeer ikke så meget mælk, men heller ikke andre ting i kartoner, drikker jeg direkte. Jeg synes papkartoner er ulækre.

Anmeld

17. november 2010

Spunk-vb

Før i tiden syntes jeg at det var ufatteligt klamt - især når min veninde trak kartonen ud af køleskabet, drak af den og så bød mig. Men min mand har godt nok fået lært mig en dårlig vane, så i nogle år har vi gjort det. Men vi er heldigvis stoppet igen og jeg gør det kun hvis jeg ved at jeg tømmer kartonen. Vil ikke lære spunken det.

Anmeld

17. november 2010

Titte-vb

NEJ! Aldrig, heller ikke selvom jeg er den eneste der drikker mælk derhjemme. Det gør man bare ikke synes jeg;0)

Anmeld

18. november 2010

Frede-vb

Ja, det gør jeg :blush: Da det blev opdaget, begyndte resten af familien at sætte kryds på kartonen, når jeg havde stillet den tilbage i køleren, og nu har vi den aftale, at det er mine kartoner, der står i køleskabsdøren. Jeg ved godt, at det er noget griseri, men jeg kan bare ikke la' vær' :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.