Er I kommet i julehumør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2010

Caidas-vb

Ikke helt endnu. På fredag har jeg fri og skal lige fikse de sidste gaver til kalenderen. Vi starter i børnehaven med at lave juledekorationer fredag d 26. november. Vi skal i juleteater d 4. dec via min fagforening. Jeg ved ikke hvornår vi henter juletræ, da vores jul bliver lidt usædvanlig i år: Vi holder jul d 18. dec. for vores forældre. De vil alle helst holde jul alene. Der imod er vi inviteret til min mands søster, men ved endnu ikke om vi tager med. Vi har ikke råd til de store gaver i år, og de går meget op i gaver. Og hellere blive hjemme end komme uden gaver. De første nisser er bestilt, tak Titte :silly: og kravlenisser har ved en fejl forvildet sig indendøre, dog kun på pigernes værelse. Så jo der er så småt ved at være optakt til julen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Jeg plejer at spørge om folks ønskesedler 1 november, for hader bare når jeg skal ordne alt i sidste øjeblik - får somregel sidste ønskeseddel 20 dec.. Er ikke i julehumør endnu, det plejer at komme et par dage før.. ca når vi har været på julebesøg og afleveret pakker ved sidste familie..

Anmeld

14. november 2010

Heidi Nielsen-vb

Det hjælper på det......har dog ikke fundet julepynt frem endnu og er heller ikke begyndt på div juleindkøb..... det kommer først når vi når dec. Har taget fri den 3 december og skal så ud og købe julegaver sammen med manden. Der blir pyntet op den første søndag i advendt, dog er der idag kommet lyskæder på 2 træer i haven ;)

Anmeld

16. november 2010

jennie-vb

Nej ikke endnu, har alt for travlt med at arrangere bryllup d. 4 dec, alt med jul må komme derefter. Pigerne får selvfølgelig deres julekalendre, men ellers må det vente :)

Anmeld

16. november 2010

Møe-vb

Er for en gangs skyld komme i helt fantastisk julestemning.... Ved ike hvorfor - jeg plejer at være en af dem som har svært ved det, og syntes december er noget stressende noget... men i år - DET BLVIER EN FANTASTISK JUL!!!

Anmeld

16. november 2010

als-vb

JAAAAA det hjælper på det. Ej er faktisk i rigtig meget julestemning, så tager mig virkelig sammen for ikke at kamme over og gå amok i juletingene. Der er dog ikke pyntet op endnu, var ved kærestens bror og kæreste til mortensaften og der var der nisser og jule tingel tangel over alt...lige tidligt nok til mig. Har styr på lysene til dekorationerne, mangler bare dekorationerne. har købt enkelte julenisser, gavepapir, bånd, enkelte kalendergaver (mangler mange...) masser der skal nåens endnu. Her bliver julemanden vækket den 28, november og det er jo første advent og så bliver julen sparket i gang, skal til første julefrokost den 26. november. Den 24. november tager mig og min søster ud og får overstået næsten alle gaverne. Hvert år den sidste onsdag i november eller første i december tager vi altid ud til brunch, planlægger julegaverne og køber den. Hyggelig lille søster tradition. Glæder mig til jul.

Anmeld

16. november 2010

ma08-vb

Als, hvor har I juledekorationer stående? Jeg elsker lidt dekorationer her og der, fx et fad med lys, kugler, kogler mv. på sofabordet - men jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at en dekoration får lov at stå i fred for de små pilfingre! Tænkte, at eftersom vi har nogenlunde jævnaldrende tøser, så kunne du måske give et tip B)

Anmeld

16. november 2010

als-vb

Vi har to rædsler stående i vores stue (min kæreste kalder dem højtalere....kompromis) og der kan der stå et fad på uden hun rigtig kan nå det. Den anden dag havde hende og far tændt stearinlys i små stager og de sod bare i vinduerne, som hun egentlig godt kan nå men dem lod hun være. Vil selvfølgelig ikke lade hende være alene med tændte lys, men når vi er der har der ikke været noget problem. Vi laver også en til spisebordet, som så kun er tændt når vi spiser så det skulle heller ikke give problemer. Derudover har vi svævehylder og der står lysene også. bare kun små stager ol.

Anmeld

16. november 2010

ma08-vb

Hmm, ja det hjælper jo lidt på sagen med svævehylder mv. - heldigvis ingen højttalerrædsler her, selvom de ville tjene et godt formål 1 måned om året :laugh: Nå, vi må bare prøve at se, hvordan det går. Måske ender jeg med at finde julepynt blandt hendes legesager om ½ år :laugh:

Anmeld

18. november 2010

Fuzzbox-vb

Behøver jeg virkelig at svare på denne, jeg troede at det var indlysende ;) JA! Jeg er i megajulehumør, og jeg kan ikke geare det ned :D Nogen dage, summer mn mave helt af julestemning, så man næsten bliver nødt til at hoppe lidt af glæde - jeg er en lille julefreak ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.