Er I kommet i julehumør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
19 svar
0 synes godt om
12. november 2010

Webredaktøren-vb

Katalogerne bugner allerede med masser af tilbud på nisselandskaber, julepynt, juleslik og gaveideer... Vi er kun midt i november, men er jeres juleindkøb startet og er I ved at finde jule-cd'erne frem? Her venter vi til 5. december, hvor datterens fødselsdag er fejret... julekalender får se selvfølgelig den 1. december , men vi pynter først fra den 5. december af :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Happymummy-vb

Skulle lige til at svare 'Nix! Det er november!', men må da indrømme, at jeg stod og faldt lidt i staver over nogle julemænd og nisser i størrelsesordenen 40-100 cm i føtex tidligere i dag... :laugh: ( :woohoo: )

Anmeld

12. november 2010

mariamiss6-vb

Jule-hvad-for-en-fisk????

Anmeld

13. november 2010

MetteNB-vb

Jeg er helt klar og parat til julen. Lad det endeligt bare blive december. Begynder ikke at høre julemusik før til december. Julepynten hænges op til 1. søndag i advent. Når i år ikke selv at bikse juledekorationer sammen, så køber mig til en med kalenderlys og har købt en trip trap ting med fire adventslys, så det er jo allerede på plads...... Julegaver er de første også i hus af, og som tidligere skrevet, er jeg også stort set færdige med pakkekalenderne. Skal lige have pakket lidt ind i denne weekend, så er jeg klar. Drengene er også helt med på, at julen nærmer sig. Kan jo næsten ikke være anderledes, når der allerede er julepyntet mange steder og katalogerne bugner af nisser. - men så længe pynten ikke er oppe her, ved de godt, at det ikke helt er december endnu. Julemanden vækkes her i byen fredag den 26. Det er vist drengenes julestartskud, at han vågner til dåd. ;)

Anmeld

13. november 2010

MetteNB-vb

PS - drengene fik faktisk årets første nisser i aftes. Havde en hyggeaften med nogle kollegaer / ekskollegaer i aftes. Den ene af dem havde en nisse med til hver af drengene.

Anmeld

13. november 2010

Det er stadig mig-vb

Jaaa, jeg synes faktisk julehumøret er ved at være der - jeg glæder mig i hvertfald til vi skal pynte op den sidste dag i November, og jeg er så småt begyndt at tænke over hvor fanden jeg egentlig har gjort af julepynten :blink: :S

Anmeld

13. november 2010

Titte-vb

Det var jeg faktisk ved at være, men så slog denne hernoperation lige bunden ud af mig :angry: Men jeg kommer stærkt igen!

Anmeld

13. november 2010

MetteNB-vb

Titte skrev:
Det var jeg faktisk ved at være, men så slog denne hernoperation lige bunden ud af mig :angry: Men jeg kommer stærkt igen!
Overvejer lige, hvilken tastefejl, du her har begået - er der tale om denne her operation eller en hjerneoperation :P - Bare for at være sjov...... (Sorry) Tror helt sikkert på, du kommer stærkt igen. Der er vel stadig mange nisser, der skal produceres inden vi når december?

Anmeld

13. november 2010

Kirle-vb

ork ja masser af julehygge MEN nok mest på den lækresultne måde ;) Fandt peberkagehus i Tiger til en 20kr og det største kalenderlys i Netto til 40kr så det er købt ;) Elsker julen! Synes det er så hyggeligt med al den lys, sang og guf her midt om vinteren. Det er tilpas mørkt men ikke været mørkt længe nok til at det ikke stadig er hygsomt og bikinisæsonen er tilpas langt ude i fremtiden til at der SAGTENS kan ryge et par ekstra æbleskiver eller konfekt ned! Mums! ;)

Anmeld

13. november 2010

ma08-vb

Jaeh, det begynder da at hjælpe på det :) Julemusikken venter jeg gerne lidt med, men de første nisser sidder i vindueskarmen. Det er nu kun fordi jeg fik dem i gave for en uge siden, men de er ret søde, så de har fået lov at blive fremme. Tror, vi vil gøre lidt mere ud af det i år, hvor datteren begynder at forstå lidt mere og måske synes, det er sjovt at have en halmbuk stående udenfor på trappen, at der er nisser og julemænd rundt omkring osv. Regner med, at de også laver lidt julepynt i vuggestuen. Julegaverne er jeg også så småt startet med, det er nu meget rart ikke at skulle ræse rundt den sidste uge, og alt bare er udsolgt.... ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.