Og så blev vi 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

desirefinck-vb

vi tror der er et eller andet galt med frigga, for næsten hver gang vi skal ha hende til at sove tager det 2 timer selv om hun har fået mad og burde være blevet søvnig.. vi ved snart ikke hvad vi skal gøre.. vi er meget bagefter med vores søvn og gå rundt som zombier..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Fuzzbox-vb

Det lyde som om, at i har fået det vi havde med Lea... En helvedes baby ;) Prøv at lade vær med at supplere med MME, hvis hun skal sove, det an være, at det ligger for tungt i maven på hende, hvis hun har fået både modermælk og MME. Og så bare lig lige så stille med hende i sengen - det kan være, at i får sovet, og hun får hvilet, selvom hun ikke får sovet - det gjorde vi med Lea, og Ole sover heller ikke altid, så lukker jeg bare øjnene, mens han ligger og traller :P Det første stykke tid, er mange babyer urolige, for de skal indstille hele kroppen døgnet rundt, til livet udenfor :) Jeg skreg 14 dage efter min fødsel, ifølge mine forældre :laugh:

Anmeld

19. november 2010

Spunk-vb

Hvor meget mme får hun? Min søster har haft problemer med min niece i 1 måned nu - hun har været meget ked og skreget hele aftenen og bare ikke villet sove. I forgårs to hun til ekstra besøg hos sp og det viste sig at hun kun havde taget 350 g på på en måned. De sidste to aftener har hun fået mme efter amning (ved dagens sidste to amninger) og har spist 90-100 ml. Og derefter faldet i søvn selv på 5 minutter. Det var præcist det samme vi oplevede med spunken. Men spørg sp for at være på den sikre side - hun ved en masse om børn og kan kigge på Frigga.

Anmeld

19. november 2010

Charlotte d. 17.-vb

desirefinck skrev:
vi tror der er et eller andet galt med frigga, for næsten hver gang vi skal ha hende til at sove tager det 2 timer selv om hun har fået mad og burde være blevet søvnig.. vi ved snart ikke hvad vi skal gøre.. vi er meget bagefter med vores søvn og gå rundt som zombier..
Jeg tror ikke, der er grund til at være bekymret. Hun er kun to uger - mine børn har heller ikke forstået, hvornår de 'burde' være søvnige, selv om alt talte for det. Selvfølgelig skal du vende det med sundhedsplejersken, men zombie-tilstanden er mere reglen end undtagelsen, når børnene er så små. Jeg ville i hvert fald ikke kaste mig ud i større eksperimenter med MME uden at have konsulteret sundhedsplejersken.

Anmeld

20. november 2010

Laurie-vb

Vil lige sige tillykke :)

Anmeld

25. november 2010

Spunk-vb

Hvordan går det med hende? Vil hun stadig ikke sove, og har i talt med sp?

Anmeld

25. november 2010

desirefinck-vb

Det gå meget bedre med at sove om dagen, men om natten har hun nogle meget lange græde ture på godt 3 timer hvor hun ikke vil sove... men SP sagde i dag at vi skulle prøve at holde hende lidt mere vågen om dagen så kan det være at hun sover bedre om aften.. så det vil vi prøve i dag. Håber det virker for det tager hårdt på en at man ikke få sovet så godt om natten, og det er jo heller ikke sjovt for Frigga..

Anmeld

25. november 2010

Kirle-vb

Ih hvor fint et navn! Frigga ;) Ja zombie tilværelsen den kender jeg alt til ;) Det kommer igen når barnet er et års tid ;)D:D :D Håber at det hjælper med at holde barnet vågen om dagen! :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.