Tillykke tillykke med den lille pige :) :flag:
Ja, nu lyder jeg bare som et ekko af de andre, det ved jeg :) Men giv hende tid og vær lykkelig for, at barselsorloven findes! Sov når du kan - og glem alt det, du måske troede du også liiige kunne nå, nu hvor du 'bare' skal gå hjemme med baby. For det er nemlig slet ikke 'bare'. Det kan være pissehårdt, selv når man har et almindeligt og velfungerende barn uden kolik, nakkespændinger, sygdomme eller hvad de nu kan have.
Min søn var et regulært natbarn (sov stort set hele dagen, vågen det meste af natten) indtil han var 5 uger gammel. I den periode var vi fuldstændig rundt på gulvet, trætte og virkelighedsflerne. Og glade for begge at være på barsel! Stod vist først rigtig op ved 13-14-tiden.
Men det var først, da han var 4-5 måneder gammel, at han begyndte at kunne blive lagt i seng ved 20-tiden (eller: det var i hvert fald der vi fandt ud af, at han brokkede sig så meget om aftenen fordi han var træt... :whistle: ). For andre går det heldigvis lidt hurtigere :)
Jeg havde problemer med amning - der lejede vi en maskine, så jeg malkede ud og nogle gange fik han MME, hvis der ikke rigtig var noget (især et problem, når man er meget træt). Og det var faderen vist lidt glad for - for så kunne han få lov at give drengen 'mad' med et lille bitte glas :) Og så kunne jeg bare slappe af imens :P :P :klap:
Anmeld