Jeg vil have legetøj!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

Johannamor-vb

Næ - legetøj gider jeg ikke til mig selv. Der hvor jeg kan savle er Panduro Hobby kataloget, som er fyldt med klippe-klistre-sæt, som jo egl. er alt for simple for mig, men som jeg ELSKER at drengen sidder og savler over, fordi det betyder, at vi kommer til at sidde og klippe-klistre julenisser, snemænd, hjerter, rensdyr, juletræer osv osv. i timevis. Vi er allerede startet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Titte-vb

Hvis det voksen legetøj så vil jeg gerne kigge i kataloget! :laugh:

Anmeld

11. november 2010

MetteNB-vb

GGG Titte - det kunne vist også godt fange min interesse. Ved dog ikke, om jeg vil nøjes med at kigge i kataloget :P

Anmeld

11. november 2010

Titte-vb

MetteNB skrev:
GGG Titte - det kunne vist også godt fange min interesse. Ved dog ikke, om jeg vil nøjes med at kigge i kataloget :P
Fnis! Det tror jeg heller ikke jeg ville Mette :0))

Anmeld

11. november 2010

NikiFin-vb

hahahaha :laugh: Nej, jeg er ikke interesseret i legetøj. Har faktisk det modsatte problem - har det svært ved at vælge legetøj til mine børn fordi de fleste ser ikke særlige spændende ud for mig selv. Jeg kan ellers godt lide dem hvor gode de ser ud og god kvalitet og bla bla og er sikker på at hvis jeg var barn ville jeg være vild med mange af legetøjet. Men nu er jeg åbenbart alt for langt væk fra barndommen. Nu hvor jeg tænker på det kan jeg næppe finde på noget som helst fra de voksne ting og sager som jeg savler over. Jeg er ligeglad med det hele inkluderende tøj og sko :huh:

Anmeld

12. november 2010

Polyp-vb

@niki: voksenlegetøj er til leg mellem to (eller flere) voksne hvor der bestemt ikke er børn til stede...men der kan komme børn ud af legen :cheer: Jeg har lige bedt en kollega tage en wii med hjem til mig fra Singapore hvor de koster 500 kr...ved ikke lige hvad knægten skal ha'...men da vi boede i hus og havde giganorm stor stue legede vi (jeg og min veninde) med racerbane og de der skinner-noget- man sætter sammen og så kører med biler på - når knægten var lagt i seng, for han ødelagde jo vores baner! Jeg har også alle mine gamle glansbilledalbums - og blev rasende da min mor havde foræret MIN gamle dukkevogn til min brors datter - bare fordi han ikke har gemt noget af sit eget og hans kone heller ikke har noget. Det er og bliver MIN, og selv om jeg bestemt ikke skal bruge den til noget, så sidder nisserne altså i den til jul og det kan man bare ikke lave om på!

Anmeld

12. november 2010

NikiFin-vb

Jeg er pisse ligeglad med Wii. Det eneste spil jeg har spillet i min voksen alder er skak og det var for mere end 6 år siden. Og jeg smider ud alt hvad jeg ikke bruger. Mange gange får jeg brug for det senere men det er væk så skal jeg købe et nyt. Jeg tilknytter mig ikke til ting som jeg ikke bruger længere.

Anmeld

12. november 2010

Soap-vb

Titte skrev:
Hvis det voksen legetøj så vil jeg gerne kigge i kataloget! :laugh:
:klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap:

Anmeld

13. november 2010

Happymummy-vb

Ok - men hvor gør man så af det, hvis man køber noget? Må indrømme, at jeg har afholdt mig fra imdkøb af voksenlegetøj, fordi jeg bare ikke kan holde tanken ud om 'Moar, hvad er det forn en?? Hvorfor ryster den, når man trykker der?' :laugh: :blush: Og det er som om, at natborde med lås bare ikke er det hotte indenfor møbler i Danmark - er i hvert fald ikke helt nemme at opstøve :laugh: Om min søn kunne finde på at gå i alle mulige skuffer og skabe? Ja, det gør han allerede.

Anmeld

13. november 2010

Happymummy-vb

Nej altså, fy - nu må vi lige komme tilbage til trådens oprindelige, sobre emne! Jeg er altid klar til at rode rundt på stuegulvet med landsdelens største brio-togbane :) Og kender udmærket godt til 'Nej-nej, nu ødelægger du jo banen!!', når drengen pludselig vil lave om på noget :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.