:laugh: OK, nu håber jeg GODT NOK IKKE der sidder en kollega og læser med over sidelinjen (eller min søn!).
Meeeeen, indrømmet, det halve af tøsens legetøj er jo helt KLART udsprunget DIREKTE af egne ønsker.
Altså sminkehovedet var jo et must, og det er til stor fornøjelse når jeg skal vise hende hvordan man lægger øjenskygge og lipliner - jeg havde stor glæde af mit eget sminkehoved som barn, og da jeg så fandt et næsten identisk, jamen så var det jo dét 'hun ønskede sig'..... ;)
Nu har jeg så aldrig været en dukkepige, for jeg har aldrig leget med dukker! Men jeg holdt afsindigt meget af at klippe dem, så det var med stor fornøjelse jeg fik fat i et stort parti øvehoveder med langt hår (som man bruger på frisørskolen), som min datter og jeg kunne SKAM KLIPPE i de vildste frisurer. Jeg kunne ligefrem hive et hoved op af kassen og sidde og klippe det EFTER tøsen var lagt i seng....ja, og bruge timer på klipningen :blush:
Det er med samme begejstring når jeg hiver glansbilledalbummet frem - for jeg har stadig alle mine glansbilleder, og kan side LÆNGE og bladre og huske små historier næsten fra hvert enkelte billede. Der er dem min Mor og jeg selv kom glimmer på, billeder jeg næsten ikke kunne HIVE ud af min veninde, men som det lykkedes mig at få byttet mig til tilsidst, nogle min Far købte med hjem fra arbejde osv osv....
For mig er det sådan mere genkendelsens glæde, og det at jeg næsten kan fremelske den samme følelse fra barndommen. Huskespillet med de samme motiver, det gamle Stratego med de gode brikker, Ludoet fra da jeg var barn ect...
Og de gaver jeg/vi køber til ungerne, er jo helt klart gaver VI synes er fede, noget VI tænder på et eller andet sted.
Og jeg kan da også se min kæreste er SÆRLIG god til noget med fjernstyrede racerbiler og forklarer og demonsterer SÅ godt (og så længe) at ungerne begynder at hyle, fordi det aldrig bliver deres tur.... :laugh:
I sommers var det fjernstyrede helikoptere og fly børn og kæreste 'skændtes' om og når de kom op adskillige timer efter, var kæresten den med de største græspletter på bukserne, såå......mænd kan også være med i klubben!!!!!
Anmeld