Billigt tøj til de små!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Kirle-vb

Soap skrev:
als skrev:
okay min datter en mikro i forhold til.... hun er 2 år 3 måneder og er ikke en hel 92 endnu, de er lidt for lange...damn
Det lyder nu også langt mere normalt og sandsyneligt :)
Sandsynligt er synes jeg et mærkeligt ord at bruge. Hvad mener du med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Soap-vb

At sandsynligheden for at et barn har den str i alderen der er mere sandsynlig Og så forstår jeg stadigt ikke hvad der er så farlig af at smide et billede af kæmpen, det er jo ikke som om nogen har bedt dig vedlægge fuld navn og cpr nr på nogen af jer men dig om det :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

9. november 2010

Det er stadig mig-vb

Min datter var også en 98'er da hun var et år. Men hun har stået lidt i stampe siden, for nu er hun 4 og bruger 116 (hun bliver 5 år d 2 Februar). Bluserne sidder godt, men ærmerne kan godt være lidt for lange, det samme med bukserne, men hun er nemlig halv buttet og bastant, så røven kan simpelthen ikke være i en 110 :laugh: Nu havde jeg så fået nogle smarte leggins til hende i str 122, og dem sejler hun altså i....og når dét så er sagt, så har hun stadig bluser i fx 110 som hun sagtens kan passe, så jeg synes det kan være lidt svært med de tøjstørrelser. Noget er større end andet. Hun har en kjole fra Katvig i str 104 og den er for stor!!!?? Sååå...

Anmeld

9. november 2010

Kirle-vb

Soap skrev:
At sandsynligheden for at et barn har den str i alderen der er mere sandsynlig Og så forstår jeg stadigt ikke hvad der er så farlig af at smide et billede af kæmpen, det er jo ikke som om nogen har bedt dig vedlægge fuld navn og cpr nr på nogen af jer men dig om det :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Nu er der sådan ca. små 70 Tjalfe i DK, og måske en håndfuld på FRB hvor vi bor. Det tager ikke en specielt klog hjerne at lægge alle de små oplysninger som vi alle giver ud sammen og så med et billede, af de to grunde jeg allerede har givet, at finde min søn og offentligegøre det som visse bloggere allerede har gjort med andre ting - ja det er en syg verden.

Anmeld

9. november 2010

Soap-vb

Kirle skrev:
Soap skrev:
Nu er der sådan ca. små 70 Tjalfe i DK, og måske en håndfuld på FRB hvor vi bor. Det tager ikke en specielt klog hjerne at lægge alle de små oplysninger som vi alle giver ud sammen og så med et billede, af de to grunde jeg allerede har givet, at finde min søn og offentligegøre det som visse bloggere allerede har gjort med andre ting - ja det er en syg verden.
Som skrevet dig om det

Anmeld

9. november 2010

Soap-vb

Ps der er flere som hedder Tjalfe, min venindes knægt er lige blevet navngivet det først på året og der var der omkring 125 så mon ikk det er flere nu, det er jo blevet trend navn :)

Anmeld

9. november 2010

als-vb

Jeg syntes deter helt okay hvis Kirle ikke ønsker at vise billeder frem af sit barn. Det er vel ene og alene hendes valg, uanset hvad vi andre mener og syntes. Måske man bare skulle respektere hendes valg? (sorry Kirle ville ikke begynde at 'forsvare' dig men syntes det blev lidt for meget) Og jeg må indrømme at hvis jeg havde det som kirle og folk så ligefrem beder om billeder af kæmpe barnet ville jeg personligt tage det som lidt en fornærmelse. (og ja mig personligt, for jeg ved ikke hvordan kilre har det med det.)

Anmeld

9. november 2010

Kirle-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Min datter var også en 98'er da hun var et år. Men hun har stået lidt i stampe siden, for nu er hun 4 og bruger 116 (hun bliver 5 år d 2 Februar). Bluserne sidder godt, men ærmerne kan godt være lidt for lange, det samme med bukserne, men hun er nemlig halv buttet og bastant, så røven kan simpelthen ikke være i en 110 :laugh: Nu havde jeg så fået nogle smarte leggins til hende i str 122, og dem sejler hun altså i....og når dét så er sagt, så har hun stadig bluser i fx 110 som hun sagtens kan passe, så jeg synes det kan være lidt svært med de tøjstørrelser. Noget er større end andet. Hun har en kjole fra Katvig i str 104 og den er for stor!!!?? Sååå...
Det er helt rigtigt at der er kæmpe forskel på de forskellige mærker og ikke mindst på størrelserne fra det samme mærke???? Måske handler det om hvordan ens krop er formet - som du også er inde på - end at der er en universiel størrelsesmarkør for størrelser (som jeg troede lettere naiv før jeg fik barn ;))

Anmeld

9. november 2010

Soap-vb

als skrev:
Jeg syntes deter helt okay hvis Kirle ikke ønsker at vise billeder frem af sit barn. Det er vel ene og alene hendes valg, uanset hvad vi andre mener og syntes. Måske man bare skulle respektere hendes valg? (sorry Kirle ville ikke begynde at 'forsvare' dig men syntes det blev lidt for meget) Og jeg må indrømme at hvis jeg havde det som kirle og folk så ligefrem beder om billeder af kæmpe barnet ville jeg personligt tage det som lidt en fornærmelse. (og ja mig personligt, for jeg ved ikke hvordan kilre har det med det.)
Har jeg ikke skrevet 'dig om det 2 gange' ? Det er Kirle som blir ved med at køre i det så hvad det er du kaster op om forstår jeg simpelthen ikke

Anmeld

9. november 2010

Kirle-vb

als skrev:
jamen tak Als, ved ikke om jeg ligefrem har behov for at forsvare mig eller andre på mine vegne men må indrømme at det er vældig rart uanset hvad :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.