Billigt tøj til de små!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

MetteNB-vb

Jeg er også vildt duperet over tøjstørrelserne til din søn. Lyder vildt. Jeg synes selv, jeg er udstyret med 'et basse-barn'. Han bliver 3 år til januar og er pt. i 104 ;0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Kirle-vb

Soap skrev:
Kirle , det der lyder fuldstændig vanvittigt :ohmy: Nu kommer du til at smide et billede af kæmpe barnet :laugh:
hehe tja måske men ingen pics af den bette kæmpe på nettet ;) Men tilgengæld tager jeg ham gerne med en dag vi skal mødes irl :)

Anmeld

7. november 2010

Kirle-vb

MetteNB skrev:
Jeg er også vildt duperet over tøjstørrelserne til din søn. Lyder vildt. Jeg synes selv, jeg er udstyret med 'et basse-barn'. Han bliver 3 år til januar og er pt. i 104 ;0)
Ja vi er dog to veninder fra uni som har det samme 'problem', hendes søn er et par måneder ældre og er i MOLO 122 flyverdragt. Tilgengæld er han født alt for tidligt, hun havde termin en uge før mig ;) Men jo han er da langt over gennemsnit men er stoppet med at vokse helt så meget nu og det synes jeg er meget rart! Men jo han har været længe/er højere end de fleste i BH... ;)

Anmeld

7. november 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

tak for tippet, og i øvrigt dejligt at vide Alma ikke er helt ude af proportioner.. Hun er lige blevet 1 og bruger 92.

Anmeld

7. november 2010

Soap-vb

Kirle skrev:
Soap skrev:
Kirle , det der lyder fuldstændig vanvittigt :ohmy: Nu kommer du til at smide et billede af kæmpe barnet :laugh:
hehe tja måske men ingen pics af den bette kæmpe på nettet ;) Men tilgengæld tager jeg ham gerne med en dag vi skal mødes irl :)
Er han farlig da ? :laugh:

Anmeld

8. november 2010

Kirle-vb

Soap skrev:
Kirle skrev:
Soap skrev:
Er han farlig da ? :laugh:
Nej ikke specielt men min kæreste er politisk aktiv og der er mange mærkelige mennesker på nettet, vi har prøvet at få tilsendt 'breve' på vores hjemmeadresse osv. Vores søn er ikke en del af det liv så derfor er han lettere inkognito. Desuden så ved jeg heller ikke hvad han ender med at blive som stor og derfor kan jeg umuligt bedømme nu hvilke billeder vil være en hæmsko eller pinligt senere. Når han er gammel nok kan han selv lægge alle de billeder op han vil, indtil da så er det et no-go.

Anmeld

8. november 2010

Soap-vb

Så har jeg da hørt det med :laugh:

Anmeld

8. november 2010

als-vb

okay min datter en mikro i forhold til.... hun er 2 år 3 måneder og er ikke en hel 92 endnu, de er lidt for lange...damn

Anmeld

8. november 2010

Soap-vb

als skrev:
okay min datter en mikro i forhold til.... hun er 2 år 3 måneder og er ikke en hel 92 endnu, de er lidt for lange...damn
Det lyder nu også langt mere normalt og sandsyneligt :)

Anmeld

9. november 2010

Kirle-vb

dittelouisea@hotmail.com skrev:
tak for tippet, og i øvrigt dejligt at vide Alma ikke er helt ude af proportioner.. Hun er lige blevet 1 og bruger 92.
Vi er nogle stykker med store børn :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.