Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kirle , det der lyder fuldstændig vanvittigt :ohmy: Nu kommer du til at smide et billede af kæmpe barnet :laugh:
Jeg er også vildt duperet over tøjstørrelserne til din søn. Lyder vildt. Jeg synes selv, jeg er udstyret med 'et basse-barn'. Han bliver 3 år til januar og er pt. i 104 ;0)
Soap skrev: Kirle , det der lyder fuldstændig vanvittigt :ohmy: Nu kommer du til at smide et billede af kæmpe barnet :laugh: hehe tja måske men ingen pics af den bette kæmpe på nettet ;) Men tilgengæld tager jeg ham gerne med en dag vi skal mødes irl :)
Kirle skrev: Soap skrev: Kirle , det der lyder fuldstændig vanvittigt :ohmy: Nu kommer du til at smide et billede af kæmpe barnet :laugh: hehe tja måske men ingen pics af den bette kæmpe på nettet ;) Men tilgengæld tager jeg ham gerne med en dag vi skal mødes irl :) Er han farlig da ? :laugh:
okay min datter en mikro i forhold til.... hun er 2 år 3 måneder og er ikke en hel 92 endnu, de er lidt for lange...damn
tak for tippet, og i øvrigt dejligt at vide Alma ikke er helt ude af proportioner.. Hun er lige blevet 1 og bruger 92.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128