Favoritkoncert contra ønskekoncert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2010

Spunk-vb

George Michael. Hans 25 live koncert var fantastisk! Håber, at han tager på en ny turne snart, men det tegner ikke lyst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Happymummy-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Favoritkoncerterne er helt klart David Bowie i Parken cirka 1990 - 'Sound and Vision Tour', hvor han spillede alle de gode, gamle quote] Åh ja, MUMS - første (og i meeeget lang tid eneste) gang jeg syntes en mand over 40 (han var vist 43 den gang - megagammel i mine øjne :laugh: )var gudelækker!!! Og en af de første gange jeg oplevede storskærme til en koncert - det var jo fantastisk!!! Har stadig et billede inde i hovedet af da han lod sig falde om på gulvet og man kunne se ham ligge der og trække vejret på storskærmen... Åååååh suuuuuuuuuuk... Så også Rolling Stones samme år i Parken(og Sandmen tror jeg også) og Tinmachine året efter (garagerock band m kort levetid, hvor Bowie var forsanger)

Anmeld

30. oktober 2010

Charlotte d. 17.-vb

David Bowie VAR virkelig lækker dengang. Jeg var forresten også til 'Rock for Afrika'-koncerten i Parken i 1985 - eller var det ´86? Stor oplevelse for en midtjyde på 14-15 år!

Anmeld

30. oktober 2010

Polyp-vb

Harry Connick Jr i Falconer for et par år siden...ingen over ever! Wauw for en samling musiker han også havde med ... selv kæresten, der var tvangsindlagt og meget skeptisk måtte overgive sig...og han går til mange flere koncerter end mig og er lydnørd. Duran Duran i Valbyhallen i forrige årtusinde...men det var nok ikkek un musikken, der trak - og jeg har ikke følt trang til at høre dem her på deres gamle dage - er ikke så vild med deres nye ting

Anmeld

30. oktober 2010

Caidas-vb

Jeg har ikke været til vanvittig mange koncerter, men en af dem jeg husker bedst var Gnags, på min 19 års fødselsdag. (25 år siden) Sammen med min daværende kæreste og min storebror. Inden for de sidste par år har jeg kun været til små koncerter. Med Alex Nyborg Madsen og sidst Michael Learns to Rock. Ret fede oplevelser begge 2. Og jeg oplevede Disneyland after Dark (senere DAD), tilbage i 85 eller 86 på Gilleleje festival, inden de blev kendte. Fedt musik dengang, men det senere sagde mig ikke så meget.

Anmeld

30. oktober 2010

Polyp-vb

orv ja...det var dengang de spillede cow rock og totalt tog fusen på Lotte Larsen i Kanal 2...har da også hørt dem adskillige gange på 5-øren og vist også til Grøn Koncert..og i deres øvelokale...kors for en larm!

Anmeld

30. oktober 2010

Caidas-vb

Og jeg ville godt have oplevet Queen..... men det er jo også ligesom passe, da det snart er 20 år siden Freddie Mercury døde. Og det er ikke det samme uden ham.

Anmeld

30. oktober 2010

desirefinck-vb

Den bedste koncert jeg har været til var Nine Inch nails i vega fra et par år siden.. Og ønske koncerten er at se Pearl Jam ..

Anmeld

31. oktober 2010

MetteNB-vb

Kan se, at mange af jer har nogle fede koncertoplevelser i bagagen. Jeg har været til rigtig mange festivaler efterhånden - selvom den sidste nu så altså er 6 år siden!!! Jeg har hørt meget i den sammenhæng, jeg ellers ikke ville tage til og fået nogel fede oplevelser. Er der nogen af jer, der har oplevet 'The Powls'? Hørte eller vel nærmere oplevede dem første gang for vel næsten 20 år siden i et lille telt til midtfyns festival. Det er total plat, men også bare rigtigt sjovt og underholdende. Ellers er der er par koncerter, jeg stadig ærgrer mig over, jeg ikke har været til, og nu ikke kommer pga. døde artister - Queen incl. Freddie er en af dem.

Anmeld

1. november 2010

Mor-3-vb

jeg har været til en del koncerter... før jeg fik mine 3 dejlige unger... dog tog jeg meget højgravid med tvillinger, til Take That koncert i 2007, ville jeg ikke gå glip af :laugh: og nu kommer de jo igen, så den ska jeg også med til.. sammen med min søs... synes alle de konceter jeg har været til, har været gode.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.