Bastian har de forrige år lavet --->
T-shirt han har tegnet med tekstiltusser på til bedstefærdrene. (de er tilladt at bruge som arbejdsbluse jo ;) )
Glasfade hvor der er tegnet med porcelænstusser (som jo altså også duer til glas)
Fimo ler magneter (det var så godt nok min niece der lavede dem, hun er lidt ældre end min egen store dreng)
I år har jeg lige købt akryl farver i ret store tuber - købte dem i REMA1000, de kostede vidst 70 kroner, og der er både de mest gængse farver = rød, blå, grøn, gul + en sort (måske 1-2 mere) (i en pakke)
Og i den anden pakke er 4-5 farver af sælv guld og bronze typerne... Min mening er at ungerne kan pynte store sten, som man så med god samvittighed kan smide på må og få i haven ;) de gør det meget oppe i min børnehave, og det holder jo ikke evigt, men okay godt, og så kan ungerne sku altid male stenen over med en hvid farve, og starte forfra ;)
Ellers er jeg ærligt talt lidt tør for idéer.....
Men altså porcelæns/glasmaling til vaser, kopper, fade, skåle, ja, you name it
Tekstil tusser til diverse tekstiler - det kunne jo være forklæder, grydelapper, duge, sengetøj, T-shriter og hvad ved jeg.
Fimo ler, til magneter (kan også bruges til for eksempel øreringe, meeeeeen så skal man nok ikke regne med at se gaven på jo ;) )
Jeg tænkte at ungerne måske kan lave julekort i år, eller rettere til og fra kortene, så de bliver rigtig fancy, med glimmer og det hele, men jeg ved sgu ikke....
Mit overskud er lig nul, og jeg aner ikke lige hvad jeg kan indeholde med to MEGET livlige drenge på 3½ og 1½ år ;)
Anmeld