Er I til gys - så tænd for tv nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Webredaktøren-vb

Ja, det bliver en hård morgen... Jeg multi-taskede dog og arbejdede lidt samtidig ;) ... men du har helt ret - jeg burde have slukket efter en halv time :angry:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Happymummy-vb

'Vi så også engang en der hedder The Ring (mener jeg den hed), og min søn fik den vildeste paranoia over den (så ka' han lære det!) når han bevidst køber det udelukkende for at skræmme MIG :laugh: ' HeleneK (Der gik lige et eller andet galt med citatet her :huh: ) Den oprindelige japanske udgave (der findes også en amerikansk version) er i hvert fald sindsygt klam - så den i soveværelset liiige før sengetid, med tv'et stående lige ved fodenden af sengen. Jeg tilbragte natten med at ligge og klamre mig til kærestens arm mens jeg STIRREDE stift på skærmen, for at være helt sikker på, at klam pige ikke kom kravlende ud... Andre gode japanske gys er F.eks. Dark Water (findes også i am. udgave, men den er KLART bedst i originalen), The Grudge (kun set i am. udgave - og den var rigeligt uhyggelig til mig :S ) og Audition . Sidstnævnte er speciel, da der går et stykke tid, hvor man tænker Nå? Den er da ikke uhyggelig/klam? Men det er den :X . Godnat og sov godt! Den amerikanske Darkness var den film, som definitivt satte en stopper for mit gyserkiggeri. Går bare ikke med slemme ting i mørket, når man er mørkeræd som bare pokker... :blush:

Anmeld

26. oktober 2010

Frede-vb

Jeg er ikke til gys og gru - jeg bliver altid så bange og går og glor mig over skulderen i lang tid bagefter. Der må være noget i vejen med min virkeligheds-contra-fantasioplevelsesfornemmelse... eller hva' det nu he'er. For mange år siden, hvor jeg boede i Tyskland, sad jeg og så et program på en tysk tv-kanal, hvor nogle mennesker via en radio skulle forestille at være i kontakt med hinsidan. Det var noget med, at de skruede således på radioen, at de landede mellem to stationer, og så kunne de kommunikere med de døde. Jeg sad og tog mig til hovedet, kan jeg huske og kimsede af det hele, lige indtil de fik svar igen... jeg var ved at skide i buxerne og beordrede min kæreste ned i stuen og sidde hos mig, til aftenen var omme. Der gik lang tid, inden jeg blev mig selv igen :S Det var også, da vi boede i Tyskland, at den dersens film 'Scweigen der Lämmer' (Silence of the Lambs) kom frem. Den syntes jeg var klam. Jeg kan huske, at jeg næsten ikke turde gå hjem igen efter at have set den en aften hos nogle venner :woohoo:

Anmeld

26. oktober 2010

kongster-vb

Jeg er også barnligt bange for gyserfilm, især dem med en masse blod og tortur. De hænger i hovedet på mig længe længe efter og jeg er slet ikke mig selv. Såkaldt 'psykologiske' gysere gør mig dog ikke så meget. Bare der ikke er udpenslede volds- og blodscener. Det er nøjagtig det samme med bøger. Der skal bare være en beskrivelse af blod og tortur så fantaserer jeg videre i ugevis. Men har intet problem med at se blod generelt. Det er bare den der rendyrkede ondskab og grusomhed jeg ikke kan klare.

Anmeld

26. oktober 2010

als-vb

Jeg kan slet ikke med gysere. Jeg bliver tøsebange på den virkelig ucharmerende måde. Så tror det er godt jeg hoppede den kanal over og så mit sædvanlige tøse program på kanal 4.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.