Er I til gys - så tænd for tv nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Webredaktøren-vb

Er I til gyserfilm eller vil I hellere slippe? Lige nu vises Hostel II og etteren er en af de klammeste gysere i den blodige genre som jeg har set. Lidt som Saw... Ellers er jeg nu mest til en god thriller, men jeg ryger nok på et godt gys i aften ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

mariamiss6-vb

hey GYS tak... Men hvilken kanal Mrs. webbie ;)

Anmeld

25. oktober 2010

Webredaktøren-vb

Uhhh - 3plus Du kan sagtens nå at følge med :)

Anmeld

25. oktober 2010

mariamiss6-vb

Æhm ÆV! jeg glemte at følge op på tråden her hehehehe... Kan jeg stadig nå at få en mening ud af galskaben eller hvad?

Anmeld

25. oktober 2010

Webredaktøren-vb

Ja helt sikkert! Der har været to lange reklamepauser...

Anmeld

25. oktober 2010

Webredaktøren-vb

Men den er superklam! En masse blod, så det faktisk er for meget og en nasty handling oveni... Nogle piger er på rygsæktur til Prag, hvor der ligger en 'fabrik', hvor rige turister kan betale for at torturere de unge. Det er som en loge, og alle i byen ved, hvad der foregår, så de stakkels piger bliver slagtet en efter en... den er ikke god for nattesøvnen :woohoo:

Anmeld

25. oktober 2010

MAMMARAZZI-vb

Ser ikke de der film :woohoo: Jeg var med til at lave film på sem. hvor der blev brugt teaterblod i rå mængder. Når jeg ser en gyser nu, går jeg mere op i, hvordan de har lavet effekterne - og det tager jo lidt af gyset :(

Anmeld

25. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Min store søn fik mig til at se de der Saw film sammen med ham, tror vi kørte alle filmene på en aften/nat, hvor ungerne alligevel var taget til Sverige med Farmand for weekenden... Jeg synes egentlig de var meget gode, jeg faldt da ikke i søvn som jeg normalt gør (men det ku' selvfølgelig også være slik/chipsskålen og colaen der holdt mig vågen) :laugh: Vi så også engang en der hedder The Ring (mener jeg den hed), og min søn fik den vildeste paranoia over den (så ka' han lære det!) når han bevidst køber det udelukkende for at skræmme MIG :laugh: Jeg gik også flere dage efter og sagde ''nååå, det gav bagslag, hva'....og ringede til hans mobil på de mest skumle tidspunkter for ligesom at holde liv i hans angst :woohoo: (Filmen handlede nemlig om et videobånd og nogle ubehagelige telefonopkald)...

Anmeld

26. oktober 2010

Webredaktøren-vb

Okay, det var så en ret dårlig toer, jeg nu spildte et par timer på :angry: Men etteren 'Hostel' er creepy og værd at se, hvis man er til gys.

Anmeld

26. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Tina for fanden, man behøver vel ikke æde et helt æg for at finde ud af om det er råddent :laugh: Det værste er vel i virkeligheden tidspunktet - du ku jo have ligget i din varme seng nu, godt udhvilet til uret der nu ringer lige omlidt :huh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.