Åh jo dårlig samvittighed - har jeg haft et par gange i forhold til mine svigerforældre, men jeg tager altså ikke derover hvert andet år alligevel......
Vi var der for første gang for 2 år siden, og vi har også sagt, vi kommer der i år. Det er nu mest for min mands skyld. På papiret skal jeg arbejde. Der 'plejer' ikke at være nogen hjemme på mit arbejde juleaften, men men men der kan jo altid ske noget. Sidste år endte det med, at der var en, der alligevel ikke skulle til sin familie. Det fandt min kollega ud af den 23. om aftenen, så intet er sikkert før juleaften er ovre, men jeg tror nu ikke, jeg skal arbejde.
Derfor valgte vi mine svigerforældre, hvis nu jeg ikke kommer med, så kan min mand og banditterne hygge med dem ;0)
Jeg tænker, vi tager en jul af gangen, og så må vi se, hvad vi har lyst til fra år til år. Har et år inviteret svigerforældrene her. Det takkede de nej til, og så er det jo sådan. Så kan jeg også takke nej til at være hos dem..... eller rettere ikke sige, vi kommer til dem, for de inviterer ikke. De afventer, hvad vi selv kommer på banen med.
Ikke fordi de ikke gerne vil have os til at komme. Det er der ingen tvivl om, og de elsker vores drenge, men de er ikke så gode til selv at tage initiativer.......
Anmeld