En rigtig dejlig weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2009

Vinker

TbCp skriver:

Det kom sig af at jeg gang på gang har brokket mig over at jeg ikke har nogen stil! Jeg vil gerne finde MIN stil men ender altid med jeans og en t-shirt.

Så jeg lagde det simpelthen i hænderne på Carsten. Han hev tøj ned fra hylderne og gik med i omklædningsrummet (det var han HELT med på høhøhøhø) og sagde ja og nej til det tøj jeg prøvede.
Tror simpelthen jeg er alt for kritisk og er bange for at prøve nyt.

Men kom da hjem med to nye kjoler og en fed t-shirt....Alle 3 dele skal jeg vænne mig til at gå med, men kan egentlig godt se at det ser meget godt ud til mig
Så nu har jeg fået min egen lille stilekspert herhjemme, anede ikke at han havde det i sig

Iiih alletiders at Carsten virkelig gør en indsats for at hjælpe dig

Det kan virkelig være svært at finde ud af det med tøj. Selvom jeg er uddannet i branchen er jeg selv tit meget rundt på gulvet. Jeg har dog lært at prøve en masse nye stilarter og også ofte noget der skiller sig meget ud fra mængden. Jeg vil sige at jeg har flere stile i én. Nogle dage har jeg lyst til at være skide smart og lækker. Andre dage er jeg mere til et par behagelige jeans og tshirt.

Håber du blir glad for dit nye tøj. Du ligner uden tvivl en pige der kan bære rigtig meget forskelligt og smart tøj så GO FOR IT GIRL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

TbCp

Vinker skriver:

Iiih alletiders at Carsten virkelig gør en indsats for at hjælpe dig

Det kan virkelig være svært at finde ud af det med tøj. Selvom jeg er uddannet i branchen er jeg selv tit meget rundt på gulvet. Jeg har dog lært at prøve en masse nye stilarter og også ofte noget der skiller sig meget ud fra mængden. Jeg vil sige at jeg har flere stile i én. Nogle dage har jeg lyst til at være skide smart og lækker. Andre dage er jeg mere til et par behagelige jeans og tshirt.

Håber du blir glad for dit nye tøj. Du ligner uden tvivl en pige der kan bære rigtig meget forskelligt og smart tøj så GO FOR IT GIRL

Det er nemlig lige der jeg har "problemet" det der med at skille sig ud
Ajjj tænk hvis folk lagde mærke til mig

Men så er Carsten så skide sød og god til at fortælle mig at jeg GERNE må skille mig ud og at jeg GODT kan bære det tøj

Anmeld

6. september 2009

Vinker

TbCp skriver:

Det er nemlig lige der jeg har "problemet" det der med at skille sig ud
Ajjj tænk hvis folk lagde mærke til mig

Men så er Carsten så skide sød og god til at fortælle mig at jeg GERNE må skille mig ud og at jeg GODT kan bære det tøj

Det kræver også noget mod at overvinde den der form for "frygt". At springe den kedelige ramme og gøre noget lidt våget  Igen Tina; du kan bære det!

Carsten er bare super - Synes det er så fedt at han prøver at hjælpe dig

Anmeld

6. september 2009

Bondepigen

Det lyder da som en super fantastisk weekend. Og virkelig fedt med sin egen personlige stylist. Tænk at han gider, det er der sandelig ikke mange mænd der gad. Sød mand du har dig der!! Dejligt I har haft en god weekend med mulighed for søvn, det har I vist fortjent.

Anmeld

7. september 2009

JustAnotherName

Ajj, hvor lyder det dejligt.

Alle forældre bør unde sig selv og hinanden/forholdet, at tage sådanne hygge-oplevelser UDEN børn. Det er sq sundt nok!

Celina er endnu for lille til at undvære mig (eller ihvertfald mine babser),
men jeg kan selvfølgelig malke lidt ud, så jeg kan undværes i en håndfuld timer..... Det er dog et pokkers arbejde, synes jeg.
Men jeg satser meget på (og ser VIRKELIG frem til) at holde nytår uden børn.
Så skal jeg dæln-dunsme FESTE med alt hvad der dertil hører, håber jeg.
Jeg har stort set ikke drukket i 3 år .....siden jeg blev gravid med Bianca nytårsaften 2006/07. Kun sådan et enkelt glas vin til maden og lignende, men ikke sådan at jeg er blevet beruset/fuld. Det er lige før jeg TRÆNGER til at blive lidt fjolle-fuld snart  Og 2 øl er sikkert nok til at vippe mig omkuld

FEDT FOR JER at I havde sådan en skøn weekend. Og jeg er sikker på at Liva også har nydt sin weekend. Og skøøøønt for dig med lidt nyt til gaderoben!

Herhjemme har vi brugt weekenden på at være på besøg hos min kusine og hendes mand og deres 3 drenge (en på 5 år, en der er 3 måneder ældre end Bianca og én der er 5 måneder ældre end Celina). Vi skulle hente familiens dåbskjole, som de sidst har brugt i foråret

Og idag har vi været på tur i Randers regnskov (og Bianca kan SIGE "regn-skov" nu, hehe). Og til aften kom farmor og farfar på besøg og spiste hos os, hvorefter vi så hjemme-videoer fra vores fælles ferie i sommerhus i Skallerup.
Smadder hyggeligt - og sikke et par trætte piger det gav 

Kram herfra,
Katrine og tøserne.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. september 2009

JustAnotherName

I øvrigt - Jeg har stadig RIGTIG MEGET lyst til at ses med dig og Liva en dag.
Jeg håber vi finder ud af noget på et tidspunkt, og får realiseret snakken

........................               .................................

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.