En rigtig dejlig weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2009

Vinker

TbCp skriver:

Det kom sig af at jeg gang på gang har brokket mig over at jeg ikke har nogen stil! Jeg vil gerne finde MIN stil men ender altid med jeans og en t-shirt.

Så jeg lagde det simpelthen i hænderne på Carsten. Han hev tøj ned fra hylderne og gik med i omklædningsrummet (det var han HELT med på høhøhøhø) og sagde ja og nej til det tøj jeg prøvede.
Tror simpelthen jeg er alt for kritisk og er bange for at prøve nyt.

Men kom da hjem med to nye kjoler og en fed t-shirt....Alle 3 dele skal jeg vænne mig til at gå med, men kan egentlig godt se at det ser meget godt ud til mig
Så nu har jeg fået min egen lille stilekspert herhjemme, anede ikke at han havde det i sig

Iiih alletiders at Carsten virkelig gør en indsats for at hjælpe dig

Det kan virkelig være svært at finde ud af det med tøj. Selvom jeg er uddannet i branchen er jeg selv tit meget rundt på gulvet. Jeg har dog lært at prøve en masse nye stilarter og også ofte noget der skiller sig meget ud fra mængden. Jeg vil sige at jeg har flere stile i én. Nogle dage har jeg lyst til at være skide smart og lækker. Andre dage er jeg mere til et par behagelige jeans og tshirt.

Håber du blir glad for dit nye tøj. Du ligner uden tvivl en pige der kan bære rigtig meget forskelligt og smart tøj så GO FOR IT GIRL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

TbCp

Vinker skriver:

Iiih alletiders at Carsten virkelig gør en indsats for at hjælpe dig

Det kan virkelig være svært at finde ud af det med tøj. Selvom jeg er uddannet i branchen er jeg selv tit meget rundt på gulvet. Jeg har dog lært at prøve en masse nye stilarter og også ofte noget der skiller sig meget ud fra mængden. Jeg vil sige at jeg har flere stile i én. Nogle dage har jeg lyst til at være skide smart og lækker. Andre dage er jeg mere til et par behagelige jeans og tshirt.