Ajj, hvor lyder det dejligt.
Alle forældre bør unde sig selv og hinanden/forholdet, at tage sådanne hygge-oplevelser UDEN børn. Det er sq sundt nok!
Celina er endnu for lille til at undvære mig (eller ihvertfald mine babser),
men jeg kan selvfølgelig malke lidt ud, så jeg kan undværes i en håndfuld timer..... Det er dog et pokkers arbejde, synes jeg.
Men jeg satser meget på (og ser VIRKELIG frem til) at holde nytår uden børn.
Så skal jeg dæln-dunsme FESTE med alt hvad der dertil hører, håber jeg.
Jeg har stort set ikke drukket i 3 år .....siden jeg blev gravid med Bianca nytårsaften 2006/07. Kun sådan et enkelt glas vin til maden og lignende, men ikke sådan at jeg er blevet beruset/fuld. Det er lige før jeg TRÆNGER til at blive lidt fjolle-fuld snart

Og 2 øl er sikkert nok til at vippe mig omkuld

FEDT FOR JER at I havde sådan en skøn weekend. Og jeg er sikker på at Liva også har nydt sin weekend. Og skøøøønt for dig med lidt nyt til gaderoben!
Herhjemme har vi brugt weekenden på at være på besøg hos min kusine og hendes mand og deres 3 drenge (en på 5 år, en der er 3 måneder ældre end Bianca og én der er 5 måneder ældre end Celina). Vi skulle hente familiens dåbskjole, som de sidst har brugt i foråret

Og idag har vi været på tur i Randers regnskov (og Bianca kan SIGE "regn-skov" nu, hehe). Og til aften kom farmor og farfar på besøg og spiste hos os, hvorefter vi så hjemme-videoer fra vores fælles ferie i sommerhus i Skallerup.
Smadder hyggeligt - og sikke et par trætte piger det gav

Kram herfra,
Katrine og tøserne.