En rigtig dejlig weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.349 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. september 2009

TbCp

I fredags skulle vi til noget "housewarming, fødselsdags"-halløj hos Carstens søster.
Vi havde aftalt med Carstens forældre at de skulle tage Liva med hjem.
Så da de kørte derfra ved 21-tiden vendte vi også næsen hjemad. Vi havde aftalt med nogle venner at de kunne kigge over til lidt øl, sommersby, whisky osv. når vi kom hjem og vi endte med at feste til kl. var 3!!!
Jeg havde været meget tidligt oppe og Liva havde været vågen rigtig mange gange om natten så jeg var noget overrasket over at jeg kunne holde så længe

Lørdag morgen står vi op og drikker os en enkelt kop kaffe. Så tager vi ind til byen og spiser brunch på en lille hyggelig café. Herefter går vi lidt rundt i byen, Carsten synes jeg skulle have nyt tøj så fik købt mig lidt nyt

Hjem igen og slappe lidt af. Så gjorde vi os klar til at tag ud at spise. Jeg i kjole og Carsten i jakkesæt Det er helt rart at gøre sig ekstra lækker ind imellem
Vi spiste på hereford beefstouw, en rigtig lækker restaurant med kanon godt kød!!!

Efter et par timer der tog vi videre til et lille værtshus.... faktisk Kim Larsens stamværtshus i Odense, og han var der da også den aften
Fik os en øl og tog så hjem (altså ikke med Kim Larsen)

Det var simpelthen bare så skøn en dag hvor vi rigtig fik plejet parforholdet

Idag tog vi så ned og hentede Liva hos farmor og farfar på Langeland.

Skøn weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

MetteT

Ej, hvor lyder det bare som en rigtig hyggelig weekend.. Rigtig kæreste hygge
Håber i nød natten og fik sovet igennem uden afbrydelser fra natteravnen

Stort knus fra Mette..

Anmeld

6. september 2009

TbCp

MetteT skriver:

Ej, hvor lyder det bare som en rigtig hyggelig weekend.. Rigtig kæreste hygge
Håber i nød natten og fik sovet igennem uden afbrydelser fra natteravnen

Stort knus fra Mette..

Vi sov til kl. 9.30 lørdag..... + middagslur på 2 1/2 time og til kl. 8.30 idag!!

FAAAAANTASTISK!

Anmeld

6. september 2009

MetteT

TbCp skriver:

Vi sov til kl. 9.30 lørdag..... + middagslur på 2 1/2 time og til kl. 8.30 idag!!

FAAAAANTASTISK!

Åhhh Hvor dejligt.. Det trængte i også til...

Hvordan var det så gået med Liva hos farmor og farfar? Nu tænker jeg med søvnen?

Knus Mette

Anmeld

6. september 2009

TbCp

MetteT skriver:

Åhhh Hvor dejligt.. Det trængte i også til...

Hvordan var det så gået med Liva hos farmor og farfar? Nu tænker jeg med søvnen?

Knus Mette

Jamen helt typisk så sov hun da lige fra kl. 21 til kl. 9 fredag/lørdag og dagen efter fra kl. 19-7

Anmeld

6. september 2009

MetteT

TbCp skriver:

Jamen helt typisk så sov hun da lige fra kl. 21 til kl. 9 fredag/lørdag og dagen efter fra kl. 19-7

Arhmen altså... Lille bølle..  Nå, men så afskrækker det dem da ikke helt fra at ha hende igen en anden gang..

Knus Mette

Anmeld

6. september 2009

TbCp

MetteT skriver:

Arhmen altså... Lille bølle..  Nå, men så afskrækker det dem da ikke helt fra at ha hende igen en anden gang..

Knus Mette

Nej det gør det heldigvis ikke
Når hun besøger farmor/farfar eller mormor/bedstefar sover hun altid rigtig godt!

Vi forsøger at finde ud af hvad der er anderledes hos dem siden det bare køre med det søvn.

Trods alt er det dejligt at hun er sådan når hun bliver passet der, for så har vi da ind imellem mulighed for at få lidt "aflastning" og have en kæretseaften/weekend

Anmeld

6. september 2009

MetteT

TbCp skriver:

Nej det gør det heldigvis ikke
Når hun besøger farmor/farfar eller mormor/bedstefar sover hun altid rigtig godt!

Vi forsøger at finde ud af hvad der er anderledes hos dem siden det bare køre med det søvn.

Trods alt er det dejligt at hun er sådan når hun bliver passet der, for så har vi da ind imellem mulighed for at få lidt "aflastning" og have en kæretseaften/weekend

Ja, det var da underligt... Hmm...
Men håber i hvert fald snart i finder ud af noget...
Det må godt nok være hårdt..

Knus Mette..

Anmeld

6. september 2009

Vinker

Det lyder simpelthen også som en suuuuper skøn weekend

Lækkert at din mand syntes du trængte til nyt tøj - Dét har jeg lige godt ALDRIG hørt Morten sige til mig - Tvært imod

Efter sådan en dejlig weekend kan det ikke andet end at blive en god kommende uge

Anmeld

6. september 2009

TbCp

Vinker skriver:

Det lyder simpelthen også som en suuuuper skøn weekend

Lækkert at din mand syntes du trængte til nyt tøj - Dét har jeg lige godt ALDRIG hørt Morten sige til mig - Tvært imod

Efter sådan en dejlig weekend kan det ikke andet end at blive en god kommende uge

Det kom sig af at jeg gang på gang har brokket mig over at jeg ikke har nogen stil! Jeg vil gerne finde MIN stil men ender altid med jeans og en t-shirt.

Så jeg lagde det simpelthen i hænderne på Carsten. Han hev tøj ned fra hylderne og gik med i omklædningsrummet (det var han HELT med på høhøhøhø) og sagde ja og nej til det tøj jeg prøvede.
Tror simpelthen jeg er alt for kritisk og er bange for at prøve nyt.

Men kom da hjem med to nye kjoler og en fed t-shirt....Alle 3 dele skal jeg vænne mig til at gå med, men kan egentlig godt se at det ser meget godt ud til mig
Så nu har jeg fået min egen lille stilekspert herhjemme, anede ikke at han havde det i sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.