I fredags skulle vi til noget "housewarming, fødselsdags"-halløj hos Carstens søster.
Vi havde aftalt med Carstens forældre at de skulle tage Liva med hjem.
Så da de kørte derfra ved 21-tiden vendte vi også næsen hjemad. Vi havde aftalt med nogle venner at de kunne kigge over til lidt øl, sommersby, whisky osv. når vi kom hjem og vi endte med at feste til kl. var 3!!!
Jeg havde været meget tidligt oppe og Liva havde været vågen rigtig mange gange om natten så jeg var noget overrasket over at jeg kunne holde så længe

Lørdag morgen står vi op og drikker os en enkelt kop kaffe. Så tager vi ind til byen og spiser brunch på en lille hyggelig café. Herefter går vi lidt rundt i byen, Carsten synes jeg skulle have nyt tøj så fik købt mig lidt nyt

Hjem igen og slappe lidt af. Så gjorde vi os klar til at tag ud at spise. Jeg i kjole og Carsten i jakkesæt

Det er helt rart at gøre sig ekstra lækker ind imellem

Vi spiste på hereford beefstouw, en rigtig lækker restaurant med kanon godt kød!!!
Efter et par timer der tog vi videre til et lille værtshus.... faktisk Kim Larsens stamværtshus i Odense, og han var der da også den aften

Fik os en øl og tog så hjem (altså ikke med Kim Larsen)
Det var simpelthen bare så skøn en dag hvor vi rigtig fik plejet parforholdet

Idag tog vi så ned og hentede Liva hos farmor og farfar på Langeland.
Skøn weekend
Anmeld