Er der noget I har meget af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

als-vb

Uh hvis jeg havde mange penge ville jeg være typen der gik AMOK. Men det har jeg desværre ikke så jeg har lært at styre mig. Jeg plejer at have ting jeg går amok med i perioder. En lang periode med tasker (havde vel 50 på et tidspunkt) men der er ryttet ud og kun 4 tilbage. Sko i en periode, men der bare ikke pengene til den skal gå amok mere så nu bliver der købt når der er tilbud eller der virkelig mangler. Havde et periode med toppe. bare helt alm toppe har toppe til mange år nu for har virkelig købt mange. Nu er jeg også lidt ude i en ind en ud på det ene område. Men mangler alt og ville elske at shoppe amok. Nu stiller jeg min shoppe trang i børne tøj/sko i stedet for. Er godt til at finde skide gode tilbud og så få virkelig meget for pengene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Spunk-vb

Jeg har virkelig meget tøj til spunken :laugh:

Anmeld

25. oktober 2010

Spunk-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Jeg har lavet klare regler for fx bøger! Jeg køber KUN dem jeg VED jeg vil læse flere gange, resten forsøger jeg at låne i vennelaget.
Hvorfor ikke låne på biblio?

Anmeld

25. oktober 2010

Kirle-vb

jeg ELSKER kjoler. Er ikke specielt god til at gå i dem eller vejret herhjemme eller også er det cyklen der er upraktisk MEN jeg ELSKER dem og har ret mange... Giver ikke så meget mening. Men engang imellem så skal jeg have kjole på og elsker at gå ind og kigge mellem silke, bomuld og satin. ELSKER det. Men har vist ingen regel om det ???? : :unsure: Måske at hvis der er penge til det så køber jeg eller?? :D :D :D :D

Anmeld

25. oktober 2010

uni-gruppe-vb

Tasker, virkelig mange tasker. Reglen i øjeblikket er, at de skal være i en farve jeg ikke har i forvejen. Sko og støvler. Og der skal jo være tasker der passer til. Man KAN jo ikke spankulere rundt i brune støvler med en sort taske. Vel??? Ellers kommer det lidt i bølger. En måned er det store sweatere, en anden er det jakker... Men jeg ER altså blevet bedre til at begrænse mig.Og hvis tingene er dyre, prøver jeg lige at vente til imorgen, og så se om jeg stadig ikke kan leve uden. Og det kan jeg sjovt nok tit. Låner mange bøger på biblioteket, men en del af dem går jeg ud og køber bagefter. Så står de i reolen og venter, tit i flere år, på at blive læst igen. Og børnetøj, som jo snart er teenage tøj. Sjovt nok generer det mig ikke at give 3-4-500 kr. for et par jeans til hende. Men jeg kvier mig s..... ved at give det for nogen til mig selv.

Anmeld

25. oktober 2010

kongster-vb

Bøger og film! Jeg er virkelig ved at tage mig sammen med de bøger for vi har ikke plads til flere. Men antikvaren er glad for han får jo kasser med næsten nye krimier af mig fra tid til anden :) Og skjorter. Reglen her er, at jeg skal begynde at stryge og bruge dem jeg har, før jeg må købe flere. De kommer som regel til at hænge i skabet efter 2-3 ganges brug. Tasker og sko har jeg ikke ret meget af.

Anmeld

25. oktober 2010

Charlotte d. 17.-vb

Kirle skrev:
jeg ELSKER kjoler. Er ikke specielt god til at gå i dem eller vejret herhjemme eller også er det cyklen der er upraktisk MEN jeg ELSKER dem og har ret mange... Giver ikke så meget mening. Men engang imellem så skal jeg have kjole på og elsker at gå ind og kigge mellem silke, bomuld og satin. ELSKER det. Men har vist ingen regel om det ???? : :unsure: Måske at hvis der er penge til det så køber jeg eller?? :D :D :D :D
Kjoler har jeg også masser af - men jeg går næsten heller ikke i andet og har til gengæld kun to par bukser. Reglen er, at en kjole max må koste 400 kroner, og jeg venter gerne, til sæsonens drømmemodel bliver sat ned. Det lykkes ALTID at score den til halv pris.

Anmeld

25. oktober 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Ca hver 3. måned sorterer jeg ud i mit tøj, og det jeg så er i tvivl om jeg kan undvære, kommer i 'karantæne' på en seperat hylde i skabet i yderligere 3 måneder, og hvis ikke det har været i brug inden da, kommer det det nok heller ikke, så det ryger ud. Har en svaghed der hedder tøj og sko til Alma. Og hendes far og bedsteforældre er næsten lige så slemme.. Hun har sit eget klædeskab fyldt, og så har vi en stor kasse med 'næste str' klar..

Anmeld

25. oktober 2010

Kirle-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Kirle skrev:
Kjoler har jeg også masser af - men jeg går næsten heller ikke i andet og har til gengæld kun to par bukser. Reglen er, at en kjole max må koste 400 kroner, og jeg venter gerne, til sæsonens drømmemodel bliver sat ned. Det lykkes ALTID at score den til halv pris.
JA så er du noget klogere i dit tøjvalg end jeg ;) Men jeg køber nu på lagersalg og udsalg for det meste - der sparer man også ret så meget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.