Jeg har lavet klare regler for fx bøger! Jeg køber KUN dem jeg VED jeg vil læse flere gange, resten forsøger jeg at låne i vennelaget.
Faktisk her i år, fik jeg smidt en masse bøger ud (til genbrug og venner!), jeg havde en hel væg fyldt med bøger, godt og vel 8 meter fra gulv til loft - og de røg ud. Så jeg kunne få lidt luft ind i stuen :laugh:
CD'erene, 1000 stks måske, har jeg dumpet i kælderen, fordi jeg ikke anede hvor jeg skulle gøre af dem, og dem køber jeg ikke flere af.
Sko og tasker har altid været mit svage punkt, men jeg er blevet bedre til at styre det. Jeg har fået solgt det meste af mit Louis Vuitton på trendsales (mine speedy 25, 40, 50, petit noe i flere størrelser i alm monogram, og er også begyndt at få renset ud i alt mit Damier) og beholder så to Neverfull og min Alma....og muligvis min Azur speedy....og min Hudson :)
Mine Chanel og Gucci tasker/punge er stadig under udredning, da min veninde er ude i noget byt med noget af hendes Bon gout jeg kan bruge til arbejdet.....nu skal jeg jo tænke praktisk.
Og mht sko er jeg på afvænning, sidst kom jeg til at købe nogle Manolo Blahnik til 6000 kr, og der var det ligefør kæresten fik hjertestop fordi han ABSOLUT skulle stå og glo i kassen (og fandt kvitteringen), så det var da et rent held at jeg ikke købte dem der koste 8000 kr men som de ikke havde i str 38, for så var han da nok kreperet :laugh:
Men sådan noget skider jeg altså på. Jeg handler også genbrug, køber brugt, bytter med veninder osv, så det er jo ikke det rene vanvid, altid.
Men engang imellem hopper kæden altså af, og det synes jeg den skal have lov til ;)
Anmeld