Er det mig der er gal på den...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Når jeg har oprettet børneopsparinger, har jeg bare kunne oprette dem på mit glatte ansigt! Med den yngste oprettede jeg den endda over netbanken. Og jeg er endda ikke engang dansk statsborger!! :) - og ejer i det hele taget heller ikke nogen dåbsattester da ungerne ikke er døbt. Men er det ikke bare meget rart at have de papirer hver især? Der behøver vel egentlig ikke være en speciel anledning. Hvis han en dag skal giftes igen, så skal han også bruge dem. Der er mange ting hvor de skal medbringes - også hos SKAT og de fx skal beregne hans fradrag for børnebidrag osv osv osv....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Polyp-vb

vdr børneopsparing, så mener jeg at huske, at der kun kan oprettes en per barn...men er her ikke en bankansat eller revisor, der vd sådan noget?

Anmeld

28. oktober 2010

Spunk-vb

Jo, det er rigtigt at man kun kan lave én per barn - fordi man får skattefordele på den. Men bankerne har et andet produkt som de kalder bedsteforældreopsparinger som man godt kan lave ved siden af. Spunken har én - men jeg kan da ikke huske at vi gjorde andet end at fortælle hvad hendes cpr.nr. er.

Anmeld

1. november 2010

AyLa-vb

Skattefordele på en børneopsparing??? Det har jeg da aldrig tænkt over at der var. Er det ligesom indbetaling til fagforening osv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.