Julen er for børn og barnlige sjæle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

Rita-vb

Jeg er ikke specielt stor julefan, men det er da hyggeligt nok - især hvis det kan vente til midtnovember :laugh: I år bliver det nok ikke til så meget - jeg er meget alene med børnene, så overskuddet mangler lidt :) Men mon ikke vi nok skal få pyntet op og klippet julepynt - og lave småkager, konfekt og brændte mandler :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Aaaaamen julen ér da en hyggelig tid!! Jeg er lidt ligeglad med om de pynter tidligt i forretningerne, det er ikke noget der generer mig eller noget, synes mere det skaber stemning....og en masse impulskøb. Jeg holder på, at her skal være pyntet op til 1 December, for så starter julekalenderen og julemåneden (og så er det min Mors fødselsdag) og så bliver det hele ligesom skudt i gang med god stil. Vi har juleservice der kommer frem også, og det er faktisk lidt hyggeligt med juletallerkner, julekrus og den slags :) Men indrømmer så også, at jeg psykisk ikke kan klare mere juleri når vi når til 2 juledag, hvor jeg somregl går og pakker det hele ned igen, mættet til bristepunktet. Men jeg elsker julepynt, kugler, lys og stjerner med lys i vinduerne, og RÅhygger i julelysets skær og synes da jeg bliver som barn igen, bare med en voksens tegnebog der kan bidrage med flere barnligheder til samlingen :laugh: Men jow, det er da en fed måned, faktisk en af de mere interessante i året, og jeg kan da stadig gå en tur på strøget og glæde mig som et lille barn til at komme hjem i varmen og drikke varm cacao med flødeskum og spise nyindkøbte julelækkerier, eller næsten få helt sus i maven ved duften af grantræer og brændte mandler.... Jeg har ikke rigtig nogen følelser for en julekalender til mig selv, men jeg hygger mig over glæden ved at se ungerne gå op i deres med liv og sjæl....

Anmeld

23. oktober 2010

MetteNB-vb

Total julefan her. Glæder mig allerede meget til al juleriet. Går ikke med nissehue, men ellers er jeg med på alt muligt andet, der handler om jul. Her pyntes altid op inden 1. december eller 1. søndag i advent, hvis den falder inden. Jeg er faktisk allerede godt i gang med juleriet. Arbejder mig igennem indpakningen af en masse pakkekalendere og drengene og jeg er i dag også i det små begyndt at fabrikere julegaver....... ellers når vi det vist ikke, med det program moderen holder sig de næste måneder....... Har altid været glad for juleriet og alle forberedelserne, men det er blevet endnu mere spændende efter jeg har fået banditterne ;0)

Anmeld

24. oktober 2010

als-vb

jeg ELSKER ELSKER ELSKER ELSKER ELSKER JULEN!!!!!! jeg syntes det er super hyggeligt med at skulle ud og hente juletræet ude i juleskoven med rensdyrene, bage de der julesmåkager (der bare skal bages selvom de ikke er fantastiske) konfekten (absolut favorit slik) pynte juletræet og gøre huset julehyggeligt. Mit juletræ er jo et sy´tykke i sig selv. Jeg går fantastisk meget op i mit juletræ. Der er KUN mundblæst/håndlavet glas julepynt på og det er så smukt. Når lysne fanger pyntet og det glimter og er smukt og ja bare så hyggeligt. Gaverne er bare noget der skal ordnes. Plejer at tage en dag fri sammen med søsteren og så sætter vi os på cafe i centret og spiser brunch og planlægger de forskellige gaver og så er det som regl overstået på en dag og så er der et par enkelte der skal hentes senere. ELSKER JULEN!!!! (dog starter den ført sidst i november)

Anmeld

24. oktober 2010

Fuzzbox-vb

Jeg er i forevejen lidt fortabt på det punkt... Jeg bor jo ved siden af Gertrud Sand :lol: Hun sætter de første juleting op den 15. november, og så kommer der mere og mere på, det ser helt vildt ud - for det har bredt sig fra stuen til uden på huset :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.