Ja, ham Umar er en rigig sjov knægt og super intelligent, han har to lidt ældre søskende som har autisme i sådan en grad, at de hverken har sprog eller særlig kontakt med omverdenen, så godt de fik ham til sidst :)
(Og han sover her igen i dag!), ved også hans forældre kan bruge weekenden, for de to lidt ældre er på 'værestedet' denne weekend, så mon ikke de trænger til et par fridage helt uden unger!? :laugh:
De har jo mega kampe med de to syge børn, som i perioder er fuldstændig forstyrret pga medicin og som ikke sover om natten og går rundt og smadre tingene og sviner helt enormt (broren har meget med at rive alt i stykker), så skolebøger, aviser og plastikposer ligger allevegene hvis ikke de lige får det af vejen, og pigen går rundt altid i en blanding af hyl og gråd. Det er ganske forfærdeligt.
Tror jeg var blevet sindssyg! :blink:
Jeg tror nu ikke familien lever i en svinesti i Pakistan, de er vist mere velhavende og når jeg har set billeder derfra, så er det noget med flotte biler og store huse og grønne omgivelser, og ikke det slum vi ser på fjernsynet :)
Ja, jeg har ét eller andet med børn, jeg ved ikke hvad det er, men de kommer altid til mig - både de stores venner, deres kærester og de smås venner - også selvom der ikke er nogen hjemme. Men jeg synes nu også det er meget hyggeligt, så får vi lige en hyggesludder og en kop te - nogen gange spørger jeg de små om de vil ha' en kop kaffe og en smøg (uden at blinke eller grine, men dybt seriøst), så er de HELT færdige og synes jeg er vildt sjov, og så er stilen ligesom lagt til de helt alvorlige samtaler :laugh:
Jeg ELSKER børn, der ikke så megt pis med dém! :)
Anmeld