Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
You did too!! :P Og det må man SLET ikke. Jeg holder med Helene - just for the record
:laugh: :laugh: Ja kaffe, vi fik aldrig rigtig svar på HVEM den der kaffeklub drejer sig om!!! Og man sidder jo hér og aner ikke om man skal række koppen frem, brygge kaffen eller inviterer hvem og hvor mange....damn nogle betingelser!!
HeleneK Mor til 6 skrev: :laugh: :laugh: Ja kaffe, vi fik aldrig rigtig svar på HVEM den der kaffeklub drejer sig om!!! Og man sidder jo hér og aner ikke om man skal række koppen frem, brygge kaffen eller inviterer hvem og hvor mange....damn nogle betingelser!! Jeg har musselmalet til 14 kaffegæster inkl. kander, fade, tallerkner, sukkerskål osv. osv....
Charlotte d. 17. skrev: HeleneK Mor til 6 skrev: :laugh: :laugh: Ja kaffe, vi fik aldrig rigtig svar på HVEM den der kaffeklub drejer sig om!!! Og man sidder jo hér og aner ikke om man skal række koppen frem, brygge kaffen eller inviterer hvem og hvor mange....damn nogle betingelser!! Jeg har musselmalet til 14 kaffegæster inkl. kander, fade, tallerkner, sukkerskål osv. osv.... Jeg kommer! For kaffens skyld!! :laugh: :laugh:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128