Det her forum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

kongster-vb

Deal. Men jeg HAR allerede været til kaffe og julekager med Charlotte og hendes børn og mand og mor og stedfar, så jeg er totalt inner circle! Erindrer ikke det var musselmalet dog?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

kongster skrev:
Deal. Men jeg HAR allerede været til kaffe og julekager med Charlotte og hendes børn og mand og mor og stedfar, så jeg er totalt inner circle! Erindrer ikke det var musselmalet dog?
Altså, Charlotte, synes du melder tvetydigt ud nu - er der musselmalet eller er der ikke musselmalet :dry: Da UTROLIGT man skal få alle sine informationer fra andre kilder, endda fra de inderste og måske mest pålidlige. Hvis det med det musselmalede alligevel kun var et pr stunt, skal jeg så medbringe Eva Trio til 14(hun larmer ikke!) :huh: :dry: Gider KUN seriøse henvendelser, føler sig jo til grin på den her måde :angry: Utroligt med det debat spam....

Anmeld

10. oktober 2010

Charlotte d. 17.-vb

JEG har musselmalet, arvet fra min farmor - det har min mor ikke. Og det var hos hende, julefesten fandt sted, lissom. Kongsters mor var til gengæld tjenende ånd og sangerinde til vores bryllupsreception - jo jo.

Anmeld

10. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Charlotte d. 17. skrev:
JEG har musselmalet, arvet fra min farmor - det har min mor ikke. Og det var hos hende, julefesten fandt sted, lissom. Kongsters mor var til gengæld tjenende ånd og sangerinde til vores bryllupsreception - jo jo.
Ok, jeg er lost - kommer hun så også? :huh: Jeg er ellers stor fan af musselmalet - har så ikke noget selv, men kan godt lide det gamle stel som for mig, har en masse minder.

Anmeld

10. oktober 2010

kongster-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Kongsters mor var til gengæld tjenende ånd og sangerinde til vores bryllupsreception - jo jo.
Var hun det?? Hvornår var det? Og hvorfor skal vores mødre nu blandes ind i diskussionen? Det er simpelthen for lavt!

Anmeld

10. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

kongster skrev:
Charlotte d. 17. skrev:
Kongsters mor var til gengæld tjenende ånd og sangerinde til vores bryllupsreception - jo jo.
Var hun det?? Hvornår var det? Og hvorfor skal vores mødre nu blandes ind i diskussionen? Det er simpelthen for lavt!
Enig! OG man bliver jo også en smule nervøs ved tanken om den slags smitter og/eller om det er genetisk betinget og vi så skal ud i konkurrence..... :dry: Synes charlotte gentagende gange får drejet debatten ud på et sidespor. Hvilket jeg ikke havde forventet fra dén kant.

Anmeld

10. oktober 2010

Charlotte d. 17.-vb

kongster skrev:
Charlotte d. 17. skrev:
Det var dig, der startede med mødrene. Indirekte. Det var der, vi mødtes - hos min mor. Det er der, vi ALTID mødes - om ikke andet i indkørslen. Uden musselmalet. Vi blev gift i ´99, og før festen var der reception hos mine forældre. Din mor og Jens og Busser og Ella var effektive i køkkenet. Det var også Jeppes barnedåb, og min mor syntes, det var synd, hvis han blev overset. Derfor sang hun og din mor for på 'De små børns smil'. Meget smukt. Mere, du vil vide?

Anmeld

10. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg vil IGEN gøre opmærksom på, at den slags i fremtiden vil blive anmeldt! Upassende.... :dry:

Anmeld

10. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Nejnejnejnejnejnej og atter nej, nu skriver DU Charlotte også i koder!!!!!! :ohmy: Ok, jeg er uønsket. Fair nok! Udelukket af kaffeklubben, udelukket af de andres klub og VB. Bare drop det!!!

Anmeld

10. oktober 2010

Charlotte d. 17.-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Nejnejnejnejnejnej og atter nej, nu skriver DU Charlotte også i koder!!!!!! :ohmy: Ok, jeg er uønsket. Fair nok! Udelukket af kaffeklubben, udelukket af de andres klub og VB. Bare drop det!!!
Sådan er det bare - man kan være nok så berejst og multikulturel og have tresprogede børn og kende George Bush - det batter bare ikke så meget, når man aldrig har været i Svejstrup, hvor tingene VIRKELIG sker. Too bad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.