Den store Bagedag d 21 Oktober - bager i så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

Kirle-vb

Nej vi bager tit og ofte. Både kager, boller og endda rugbrød ind imellem. Så det tror jeg ikke. Men tog pandekagedagen til mig for det havde jeg lige glemt at man kunne lave. Og ville gerne have haft taget vaffeldagen til mig men har ikke et vaffeljern så det må blive næste år. Glæder mig til at vi skal bage julesmåkager og ævleskiver ;) MUMS og watch me grow :S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Den der Den store bagedag, skulle vist have noget at gøre med, at man fx bager med ungerne og inviterer resten familien til hjemmebag, bedsteforældre og den slags....og så hygger man sammen, og gæster får naturligvis lidt hjemmebag med hjem. Det lyder da meget hyggeligt. Det er da i hvertfald ikke skadeligt :laugh:

Anmeld

10. oktober 2010

Kirle-vb

Ja det lyder da hyggeligt. ;) Men er det ikke det man gør hele december måned? :D :D Tror jeg springer over indtil knajten selv efterspørger det. Plus at jeg tror at kæresten vil føle sig lidt overset da den 21. er hans fødselsdag ;) :D

Anmeld

10. oktober 2010

MetteNB-vb

Tror ikke, vi rammer traditionen den dag. Holder ikke ferie og har vist allerede en del på programmet. Det er ikke ret ofte, den står på hjemmebag her. Drengene vil gerne være med til det, og når jeg bager, er de det. Jeg har aldrig været vild med at bage, så gør det kun for at glæde dem - og oftest på opfordring eller i anledning af et eller andet..........

Anmeld

10. oktober 2010

Heidi Nielsen-vb

Nej jeg bager ikke bare fordi det er store bagedag..... Jeg bager et par gange om ugen, boller, rugbrød, hvidløgsflutes osv. Men ikke bare fordi det er bestemt at der skal være en dag der hedder store bagedag.

Anmeld

10. oktober 2010

Pia74-vb

Jeg synes ikke jeg har hørt om det :) Vi er ikke hjemme den dag, så vi bager ikke, jeg stoler dog på at min moster har helt styr på bagværket ^^

Anmeld

10. oktober 2010

Rita-vb

Jeg har ikke hørt om det før :) Men jeg/vi bager normalt 2-3 gange om ugen, så mon ikke også vi får bagt noget i løbet af efterårsferien :)

Anmeld

11. oktober 2010

Spunk-vb

Nope. Jeg bager hvis jeg får lyst og ikke fordi en eller anden ny 'tradition' siger at jeg skal. For øvrigt bager jeg meget ofte, så det kan godt være at det sker den dag også.

Anmeld

11. oktober 2010

Polyp-vb

bager også ugentligt, men torsdag den 21 bliver der helt sikkert ikke bagt noget - jeg kommer hjem fra min vundne rejse til Wien om formiddagen og knægten kommer hjem fra træningslejr først på aftenen. Har hørt om dagen - men gider ikketage alle de,der 'nymodens' temadage til mig bare fordi der lige kører en kampagne. Hygge på kommando er uhyggeligt ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.