Hvor gammel er du - sprogligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

MAMMARAZZI-vb

Hmm.. 40+ her også - og det kalder de sprogmuggen :laugh: Jow jow da :P Synes nogle af svarmulighederne ikke helt passede til mit brug - og så synes jeg, at det var vildt irriterende, at nogle af svarmulighederne var skrevet på 'gammel dansk'...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Signe1704-vb

Jeg er 80+.... Hmmm troede ellers jeg lige var blevet 30???? :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Anmeld

8. oktober 2010

Frede-vb

80+... bortset fra 'fjong', synes jeg altså ikke rigtigt, der var nogle ordentlige jyske udtryk :S

Anmeld

8. oktober 2010

Caidas-vb

Tja alderen kan jeg ikke løbe fra - heller ikke sprogligt åbenbart: 40+ Meget ok, jeg er stærkt på vej til 44.

Anmeld

8. oktober 2010

Pia S-vb

40+ men det var jeg heller ikke i tvivl om. Jeg kæmper en kamp for at holde sproget pænt omkring mig. Jeg får også tit at vide, at jeg vist er en af de få som sætter kommaer i mine sms!

Anmeld

8. oktober 2010

LouiZe-vb

Pia S skrev:
Jeg får også tit at vide, at jeg vist er en af de få som sætter kommaer i mine sms!
Det gør jeg også ;) Desuden var jeg også 40+ og er 30 år.

Anmeld

8. oktober 2010

Lars F-vb

Jeg scorede 130+. Og fik besked på at forny mit sprog, fx. ved at holde op med bruge ord som 'fruentimmer' og 'dølgsmål'. Det kommer naturligvis ikke på tale; som en norsk veninde sagde, hvis man ikke længere kan gøre ting med fruentimmer i dølgsmål i Danmark, så finder hun et andet sted til sin sommerferie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.