Hvor gammel er du - sprogligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

TinaK-vb

Tja, jeg var så også 40+.. Og er lige rundet 31.. Men hellere dét end nice! Wallah min fætter (som jeg sagde for 8 år siden) osv.. Jeg er generelt meget høflig over for andre (med mindre de pisser mig op og ned af benet), så flere af disse vendinger ville jeg slet ikke bruge..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Spunk-vb

40+... Og er også hun 30 :(

Anmeld

7. oktober 2010

Polyp-vb

må helelr teste - er helt sikekrt skindød ;->)

Anmeld

7. oktober 2010

Polyp-vb

ok kun +40...fint nok

Anmeld

7. oktober 2010

Charlotte d. 17.-vb

Jeg blev 40+ - og fylder 40 til december. Fair nok. Det gjorde mig dog lidt irriteret, at der stod, jeg sprogligt forsøger at være ung med de unge - det er præcis, hvad mine børn konstant beskylder mig for... I øvrigt er du ikke alene i klubben af de skindøde, Helene - spørg bare Kongster :P

Anmeld

7. oktober 2010

kongster-vb

hahaha Charlotte :angry: Men ja, jeg er også gået på pension rent sprogligt. Det var min 6-årige knægt nu også da han tog den!

Anmeld

7. oktober 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Ih.. 40+, og er kun 26.. Tænkte at jeg ville tage resultatet med et gran salt, med så blev der nævnt andre ting der, som jeg ofte siger - og et billede af en der strikker.. Og her sidder jeg med pinde og garn foran youtube og øver mig i at strikke.. Følte mig ret hårdt ramt..

Anmeld

7. oktober 2010

Annlouse-vb

Jeg var så 0 hvor nedern er det lige når man er 31 og snart mor til 2... :P :blink: B)

Anmeld

7. oktober 2010

Louise-vb

Osse 80+ her.. Gemmer mig lige lidt..

Anmeld

7. oktober 2010

Titte-vb

Hmmmm er vist 80+.. Granberg :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.