Smagsdommer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

kongster-vb

Rats. Så handler den jo om min mor og det var ikke hende den skulle holde med :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

MAMMARAZZI-vb

Kongster, spids blyanten og kom i gang :P Der er brug for dén bog :silly:

Anmeld

28. september 2010

Frede-vb

Ja, den er svær. Jeg plejer altid at sige til mine børn, at forskellen på kvalitet og bras er, at bras helt sikkert er noget, man ikke bliver klogere af. Min datter sluger også de dersens billige tv-produktioner fra de amerikanske børnekanaler, men nu er dåselatteren heldigvis ved at gå hende på kiksen, og hun får naturligvis min fulde opbakning. Personligt synes jeg, det er ok at forlældre tilkendegiver over for deres børn, hvad man synes er kvalitet og bras, men børnene skal helst selv finde ud af det også. Faktisk tror jeg, det er bedst at lade dem få lov at blive så mættet af det, at de til sidst brækker sig... hvornår det så sker, må guderne så vide :S

Anmeld

28. september 2010

Det er stadig mig-vb

Her er det så dejlig nemt, for jeg har håndplukket de TV-kanaler vi ser og resten har jeg undladt at installerer (eller direkte afinstalleret), TV3 var den første der røg, samt en masse tegnefilmskanaler som jeg anser som værende direkte fordummende. Jeg orker ikke have det indenfor dørene! Så hvis mine unger skal se junk-tv, så bliver det hjemme hos kammeraterne - en alder de gudskelov ikke er nået til endnu. Faktisk er fjernsynet meget sjældent tændt her, jeg kører med TV-program som jeg krydser af i hvis der er noget jeg/ungerne gerne vil se, og så tænder vi for at se det - og slukker det igen. Dog ser vi pænt meget DVD, og har efterhåndens så mange film, at det er ved at blive problematisk mht opbevaring. Og naboer der kommer rendende for at låne.

Anmeld

28. september 2010

Polyp-vb

Knægten (på 12) må se alt (næsten) bare det ligger før sengetid på hverdage og hvis det er støjende dåselatter-tv, må han enten se det uden lyd eller tage høretelefoner på - for jeg gider ikke høre på det. Der er dog til hverdag grænser for hvad han kan nå at se med skole, træning og lektier samt kammerater - og i weekends sluger han, når der er tid, Simpsons (uden tekster - så lærer han da lidt engelsk), Mythbusters og Topgear samt en film i ny og næ og flest muligt madprogrammer

Anmeld

10. oktober 2010

Lars F-vb

Kongster, jeg sad lige og så den her: http://www.dr.dk/DR2/Danskernes+akademi/Kultur___Sprog/Lort_og_Lagkage.htm og kom til at tænke på dit spørgsmål. Der er indtil flere rigtig gode svar i det indslag. Ja - det tager 40 minutter, men det er det hele værd. Og man behøver kun at droppe et halvt afsnit af Talent2010 for at ha' tid til at se det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.