Mand mistede lysten under min graviditet:O(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Fuzzbox-vb

:laugh: Når ens kone vokser sig til matronestørrelse, og man ikke kan se andet end mave, når man ligger nederst, så tror jeg, at de fleste mænd bliver en smule bange ;) Manden min mistede også lysten under graviditet, og de første par måneder tror jeg, at det var søvnmanglen og den nye rolle, der ødelagde sex-driften for ham :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Jo, men tænk også lige på de der sidste måneder af graviditeten hvor mange simpelthen går fra frække jeans til king size joggingbukser, og hvor fødderne hæver (ja, hvor ALT hæver), og hvor vi taler hormonhår der fedter tanden mere end det plejer og hvor bækkenløsning, øget udflåd, skedesvamp og bryster med blå og fremtrædende blodårer ofte er noget der gør sig glædende. Jeg ved sgu ikke lige hvor ophidsende dét er! Nogle kvinder får ligefrem overskæg og begynder at snorke rent hormonelt og kæmper sig rundt mellem puder og dyner mens de udstøder maskuline brøl af anstrengelse, bare for at kunne vende sig om på den anden side. Man må da sige er der foregår en form for forvandling der måske ikke liige appelerer til sexlivet. Og så er der naturligvis de kvinder der kun tager 6 kg på og bliver klædeligt gravide og hvor kæresten umiddelbart tænder på de mere fyldige former. Eller de mænd der synes alle katte er grå i måneskin og et hul nu engang bare er et hul.

Anmeld

29. oktober 2010

desirefinck-vb

Jeg snorker godt nok rigtig meget nu.. Men er en af dem der kun har taget 8 kg på, alt er som det plejer.. der er bare en mave som ikke plejer at være der.. og ja den er sgu besværlig at rende rundt med.. Og mine fødder og finger er hævet.. Men kan godt se for dem der måske tager 20-30 kg på, så har man måske forandret sig for meget..

Anmeld

29. oktober 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

lad ham lige få faderrollen på plads først.. det skal nok komme igen, og jo mere du fokuserer på at han måske ikke tiltrækkes af dig eller ikke har lyst generelt, jo mere anspændt bliver det i mellem jer, og så er det da først at man begynder at tælle dage.. Herhjemme kan der sagtens gå en måned, hvor det ikke bliver til det helt vilde, og andre gange kan man slet ikke koncentrere sig om noget i flere uger i træk, fordi man er i det kåde hjørne.. Tror man skal passe på ikke at måle, veje og sammenligne alt for meget, for så bliver man vanvittig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.