Min daværende kæreste mistede også lysten under min graviditet og det gjorde jeg bestemt ikke selv - var nærmest tændt 24-7. Men der lærte jeg, at man åbenbart sagtens kunne mene, at ens kærestes seksuelle behov slet ikke var ens eget problem, for der blev ikke løftet så meget som en finger, for at sige det ligeud :laugh: :angry: :angry: En indstilling, jeg absolut ikke selv havde delt - indtil da. Og selvom jeg altid har ment, at det, at andre opfører sig som idioter ikke er et argument for selv at gøre det, så tog jeg holdningen til mig. Så 4½ måned efter sønnens ankomst havde vi endnu ikke haft sex. Kæresten havde åbenbart mest lyst, når han havde været ude og drikke med vennerne - og jeg tænder altså kun på fulde mænd, hvis jeg selv er fuld... Og efterhånden havde vi nærmest glemt at være kærester og hvordan man gør - både m sex og romantik.
De gange vi havde sex var på mit initiativ undtagen en enkelt gang. Men når jeg tog initiativ, blev han som regel også glad og var med på en 'quickie' - og så tilbage ind foran fjerneren eller computer... Han har aldrig sagt noget om min krop i forhold til hans lyst (bortset fra graviditeten).
Bottom line: Jeg har også hørt om andre mænd, som tabte lysten pga maven - og nogle, som slet ikke havde det sådan. Og han kan også være træt og uoplagt pga det nye liv med baby, hvilket slet ikke behøver at have noget med din krop at gøre. Og hvis det har, så må han lige oppe sig til du forhåbentlig er kommet lidt tilbage i den gamle form (det sker efter sigende lidt hurtigere, hvis man træner - det gjorde jeg ikke). Sexlivet er simpelthen for vigtigt og kan gå helt i vasken, hvis ikke man passer det. Og hvem siger, at han absolut skal være tændt hver gang, for at give dig noget sex? :silly:
Anmeld