Hvor langt gik I over tid ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Mor til Isabell-vb

Isabell blev født 1 dag før terminsdatoen og det er jeg glad for...gad simpelthen ikke at vente længere...var desperat.... :lol: Men var overhovedet ikke bekymret hvis jeg skulle gå 14 dage over tid, for det er der så mange som gør og deres små pus har haft det helt fint og så har vi jo nogle rigtig dygtige læger og jordmødre til at tage over hvis noget skulle gå galt. Du skal bare nyde den sidste del af graviditeten og tro på at alt nok skal gå godt... :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

desirefinck-vb

Ja jeg nå man høre noget så er det jo altid de negative ting.. Solstråle historierne høre man jo meget sjældent. Jeg har været til jordmorder i dag og der var alting fint.. Og der er små 5 uger til jeg skal nedkomme. Og jeg gå så ud fra at de op til terminen vil undersøge om moderkagen gør sit arbejde..??

Anmeld

27. september 2010

MAMMARAZZI-vb

Dejligt at høre, at alt var fint i dag :cheer: ...op til termin blir der altid holdt ekstra godt øje med én, og man kan jo også altid ringe, hvis man er nervøs over et eller andet. Er sikker på, at det hele nok skal gå 'efter bogen' - men kan godt forstå, at du gør dig dine tanker.. Det har vi alle gjort - måske lidt ekstra første gang, men man er da altid lidt ekstra nervøs/spændt, jo tættere man er på termin.

Anmeld

19. november 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Alma kom 15 dage før termin. Lige som i film med vandafgang og det hele... Havde forventet at gå over når det var første gang, så blev noget overrasket.. Er spændt på hvad nr 2 finder på :)

Anmeld

11. maj 2011

desirefinck-vb

Vores pige (den første) kom til verdenen lige nøjagtig på terminsdatoen, så er meget spændt på den næste (termin d. 1. sept)!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.