Har ikke et barndomshjem stående nogle steder og har også boet mange forskellige steder som barn, så ville ikke kunne finde frem til, hvilket et der var det rigtige! - min mor har også boet mange steder, siden jeg flyttede hjemmefra, så ikke noget med uændrede værelser her.
Jeg mener ikke, vi kan stille krav til forældredeltagelse efter voksenalderen, men der er da ingen tvivl om, at jeg synes, det er dejligt, at min mor og mine svigerforældre deltager i både voksne og børns fødselsdage, jul m.m.
Jeg kan måske godt forestille mig, at der er lidt curling-mor i mig!!! Jeg kan godt se mig selv holde vild unge-fest efter banditterne er flyttet hjemmefra og ikke synes, de har plads på kollegieværelsene..... ;0)
Jeg vil nok også vælge en tur til Grand Canarie (eller alle andre steder) fra, for at kunne være sammen med dem i julen. Så er spørgsmålet jo, om de ønsker det samme ;0)
Det kan jo kun årene sige. Det er lidt som i forhold til min egen familie. Dog ikke sådan, at der ikke er nogen, der vælger andet. Har brødre, der har været ude at rejse i julen og på fødselsdage, og så er det sådan det er, men julen efter satser vi så på 'familiejul'.
Anmeld