Vil du hellere bo i USA end i Jylland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

MetteNB-vb

Ethvert valg er jo enten til eller fra. Jeg håber ikke, jeg kommer til at skulle vælge ;0) Jeg ser det ikke som noget dårligt med flytning til enten det ene eller det andet sted, men jeg er glad og tilfreds her, hvor jeg er og har det meste af min familie ganske tæt på, hvilket jeg er rigtig glad for. Jeg har aldrig været i USA, så ved ikke, hvad jeg skulle vælge til eller fra. Hvis jeg skulle træffe et flytte-valg, ville det være på grund af noget - arbejde eller andet. Det ville være det, der gjorde udslaget for mig i forhold til, hvor jeg flyttede hen. Nu er jeg så ikke i en branche, der kræver rejse og flytning - og som det er pt., gælder det heller ikke min mand - men jo aldrig til at vide, hvad fremtiden bringer. Kan jo da godt være, at jeg på mine ældre dage skal flytte landsdel, hvis drengene vælger at bosætte sig udenlands eller sjællandsk ;0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Louise-vb

Fynbo.. Altså fordømmer ikke jylland. Men en usa tur ville da være sjovt. Men tror slet ikke jeg ville egne mig til at bo i USA. - Jeg mener bare at man bør se på deres sundhedspolitik.. Så kommer nok selv den bedste kbh´er i tvivl.. Eller??? :blush:

Anmeld

29. september 2010

Smilula-vb

Jeg er jyde og ville foretrække USA, men kun hvis familien kommer med ;) Her i Danmark - i hvert fald Jylland - er der mange mennesker, der ikke kan tale ordentligt sammen om tingene, og hvor man ikke er specielt åbne. Det er meget ærgerligt. Og ikke særligt givende! Så jeg ville klart give USA en chance :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.