Er du en spillefugl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

Lars F-vb

Lotto, Banko, og mange andre spil har jeg aldrig prøvet. Var med i en tips-klub på universitetet; det var hyggeligt, mest fordi vi brugte lang tid på at snakke om kampene osv., og på at drikke øl når vi vandt. Kan osse godt overtales til at være med i en poker-aften (og gerne med cigarer og portvin). Kortspil, yatzy, osv med familien er osse hyggeligt. Spil er fint at være sammen om. Undtagelsen er computerspil; nogen gange er det fedt at stresse ned med en gang bil-ræs eller snig-mord eller hvad det nu er. Den slags spil har en evne til at rense hovedet for alt andet. Men det er ikke noget der kan holde mig fast i lang tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

MetteNB-vb

Ingen spillefugl gemt her. Det bliver til Lotto, når jeg husker det, men ellers er jeg ikke til sådanne spil. Spil på computer m.m. er jeg heller ikke til. Brætspil er til gengæld sjove ;)

Anmeld

27. september 2010

LouisePedersen-vb

Jeg er heller ikke til Bingo. Mine forældre spiller det en gang om ugen og forbinder det altså med noget lidt gammeldags. Spiller lidt lotto en gang i mellem når der er helt store gevinster på højkant og vandt faktisk 300 euro sidste uge :silly: for første gang så nu håber jeg på jeg er den heldige vinder af den såkaldte superdraw på fredag. Jeg har bildt migselv ind at jeg vinder...nu må vi se har kun spillet 16 euro, så det er jo ikke det helt store tab, hvis det ikke bliver mig. Ved i forresten om man skal betale skat af sin gevinst når det er et udenlandsk lotteri, og man har spillet på nettet? Jeg spiller igennem et engelsk firma som hedder playhugelottos.com så tænker at når det er i eu at det er uden meeen vil godt lige være sikker.

Anmeld

27. september 2010

desirefinck-vb

Jeg spiller kun Lotto nå der er en virkelig stor gevinst. Jeg er så begyndt at spille lidt med i Bingo Banko som er på tv2 ... Så nej jeg er ikke den store spille fugl..

Anmeld

28. september 2010

Polyp-vb

nej - men overvejer da at købe en kupon til det italienske lotto idag - 1,3 mia kr ville lune pænt i det sorte hul ;-)

Anmeld

24. oktober 2010

LouisePedersen-vb

Ja det kan jeg godt forstå, så lige at den er på 174.000.000 euro (superena på tirsdag)!! det er jo helt vildt, har en gevinst nogensindde været så høj? Tror jeg smider lidt mere end 16 euro afsted denne gang, ved godt chancerne er små meeen hvis man skulle gå hen og vinde ville det jo være helt vildt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.