Ikke når det gælder spil, hvor man kan vinde noget - computerspil har derimod taget meget af min tid førhen (lidt endnu, men slet ikke så meget som før sønnens ankomst, sjovt nok)
Har købt en lottokupon i alt 3 gange tror jeg - en enkelt gang i kombi med en tipskupon. Og er hver gang blevet p...sur over ikke at have vundet! :angry: :laugh: Og at have spildt 20-40-50 kr på netop bare et stykke papir m tal på, som ikke er pænt nok til at blive hængt op, for lige at låne als' beskrivelse :)
Lavede et tankeeksperiment første gang jeg købte en lottokupon: Hvad skulle jeg gøre med pengene? Dengang boede jeg vist endnu hjemme, havde en alt for lille vinterfrakke og støvler med hul i sålen. Men tanken om de procenter jeg ville gå glip af, hvis jeg brugte penge på nyt tøj (for slet ikke at tale om at købe en lejlighed(!!!)) fik mig til at lade den imaginære million stå i banken (for risikabelt at investere i aktier :laugh: )!
Sååå - hvis jeg skulle gå hen og købe en lottokupon og vinde på den, ville jeg måske bare blive overdrevent nærrig og slet ikke få gavn af pengene... Så er det nok bedre at lade være... (men NÆSTE gang jeg ser, at der er en kæmpe gevinst i udsigt, så kan det være jeg køber en kupon - alligevel)
Anmeld