Ha - kan genkende noget i det HeleneK beskriver. Jeg tænker straks boller og stearinlys og film og tæpper og hygge, når det regner :cheer: . Og har næsten altid problemer med at få sønnen med op i lejligheden, selv når han er blevet hentet sent i børnehaven. Og selvom der ikke er andre børn i gården :huh: . Hvad der lige er så fedt ved at sidder mutters alene i en sandkasse eller på en løbecykel i øsende regn, forstår jeg ved gud ikke.
Sidste november - hvor det regnede uafbrudt i 3 uger - fik jeg ham efterhånden overbevist om, at det var lidt federe at komme op i lejligheden. Han bliver på ingen måde tvunget ud for at være ude - det kommer ganske enkelt helt af sig selv. Har ligefrem løbet tur i skoven i regnvejr med ham - og jeg er ikke særlig vild med hverken regn eller at løbe - bare fordi han ville UD UD UD!
Med hensyn til selv at stå og fryse, når ens barn er ude at lege: JO - der findes noget der hedder fornuftig påklædning :) Det ser måske ikke altid så chikt ud, men hvor har jeg dog selv været lykkelig for mine Lacrosse-støvler de sidste 2 vintre! Og vil blæse på, om de bliver umoderne og grimme at se på - de vil blive brugt, til de ikke kan hænge sammen mere!! Man holder varmen og får næsten trænet benmusklerne samtidig, da de vejer ½ ton hver (ca) :laugh:
Jeg ville ikke have noget imod en længere tur medmindre der var tale om skybrud med lyn og torden, og hvis man ikke havde fået fat i noget ordentligt vandtæt regntøj til sit barn, men det skal man jo bare selv sørge for :)
Anmeld