:devil: :mur: :skrap: Er jo i den svære situation, at jeg ikke kan arbejde fuld tid mere og har fået tilkendt fleksjob, så langt så godt. At det er svært at finde alm. job i dagens DK er en ting, men så er det vist kune endnu mere svært at finde et fleksjob, men jeg troede min lykke var gjort, fandt et dejligt job, hvor jeg kom i virksomhedspraktik, for at se om det var noget og for at se om jeg kunne holde til det, allerede der føler man sig som andenrangs arbejder, for vi skal lige prøve dig an og så er det 'gratis'! Kæmper virkelig med mig selv i dag, for hold da k... hvor er det svært, når man nu gerne vil lave noget meningsfyldt arbejde og så 'kun' kan arbejde 15-16 timer om ugen, der skal hele tiden vises hensyn til mig og jeg når aldrig det jeg gerne vil nå - er virklige træt af min situation i dag, plejer nok ellers at være yderst positiv.
Havde samtale med arbejdsgiveren, som gav udtryk for, at de ikke har fornemmelsen af mine færdigheder endnu og så gerne vil se en måned mere an, så dvs. en måned mere på 'kommune'-penge :(
Øv øv bøv, for måske at ende med, at stå uden job.
Har prøvet det en gang før hvor det endt med, efter 12 ugers 'praktik', at arbejdsgiveren ikke var interesseret alligevel.
:devil: :mur: :skrap:
Anmeld