Hvem arrangerede jeres bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Charlotte d. 17. skrev:
MAMMARAZZI skrev:
Charlotte d. 17. skrev:
Jeg så lidt af programmet første gang og blev irriteret - hele ideen er vel, at normalt styrer kvinden slagets gang, og DET er vel nok noget pjat at påstå ;)
Kender nu altså en hel del kvinder, der ikke tør (vil) betro deres mænd ret meget - og slet ikke et bryllup...
Det var en opfølgning på 'beretningen' om rollefordelingen i forbindelse med vores eget bryllup...
Ej nu igen :laugh: :laugh: :laugh: Fatter åbenbart minus i aften :dry: Tror jeg vil tage min forkølelse, og gå i seng - inden det går helt galt :laugh: :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Møe-vb

Vi blev gift på rådhuset - mig med stor mave og samtidig 40 i feber... Det blev holdt sådan i hemmelighed, og kun et vennepar var med - manden stod for det meste af arrangementet den weekend... Planen er så, at vi vi holde et bryllup på et senere tidspunkt, når vi har de penge vi syntes det kræver - og at vi vil bruge dem på det frem for noget andet... (for hos os er hldningen, et hvis vi skal holde bryllup skal vi komme feste og gå igen - ikke noget med at rydde op dagen efter mv..) Vi har dog en del familiemedlemmer - min far og min svigermor som gerne vil blande sig, og i lang tid spurgt hvornår hvornår hvornår, til sidst blev vi så trætte af det, at de fik meddelsen 'i kan da bare arrangerer og betalt, så dukker vi da gerne op' - og så blev der pludslig stille :silly: Jeg syntes faktisk det er meget sjovt det med at manden skal arrangerer - og jeg ville på INGEN måde være nervøs for det! Faktisk syntes jeg det kunne være lidt fedt! MEN jeg ville PÅ INGEN måde på TV - for mig er det noget privat og ikke noget jeg skal dele med hele landet.

Anmeld

1. september 2010

Spunk-vb

Ja, jeg har set det, og det er da meget underholdende men jeg fatter ikke hvorfor de mænd hele tiden skal blande deres latterlige hobbies ind i brylluppet. Men ellers var det jo ens hver gang... Vi arrangerede alt i fællesskab - det eneste der blev besluttet uden hinanden var påklædning og brudebuket. Vi syntes at det var rigtig hyggeligt at gøre det hele sammen - sad selv og lavede invitationer - var på stranden og samle skaller til borddekorationer - band bast om 100 bloklys. Skønt med en fælles interesse - også selvom det kun var for en periode. Jeg ville ikke lade min mand arrangere bryllup alene. Ikke fordi jeg ikke stoler på ham, men fordi det for mig er noget man gør sammen - ligesom et ægteskab.

Anmeld

2. september 2010

Soap-vb

Det gjorde min mand, alt fra mad til gæsteliste til tøj til ja you name it :) Meget meget utraditionel bryllup men mere hyggeligt blir det bare ikke :)

Anmeld

2. september 2010

Signe1704-vb

Jeg ville ALDRIG overlade det til min mand. Ikke fordi jeg ikke stoler på at han kan klare det, men fordi at jeg selv vil :laugh: Vi er jo igang med forberedelserne nu og min kæreste har sagt at det må jeg gerne styre - han går ikke så meget op i detaljerne. Det overordnede er vi enige om - Kirke, gæsteliste og atmosfæren omkring festen. Jeg skal bare sige til hvis der er nogle steder jeg gerne vil have at han tager del i det. Det er lige efter mit hoved :laugh: :laugh: :laugh: Løbende fortæller jeg jo så hvad jeg har fundet ud af, men da jeg for eksempel spurgte om han kunne leve med at farven på blomsterne var lys lilla var han fuldstændig ligeglad. Lokalerne vil han derimod gerne være med til at vælge. Min tidligere kollega skal lave maden for så ved vi hvad vi får og at kvaliteten er i top. Lokalet skal helst være et vi får fredag og først skal aflevere søndag så vi kan feste hele natten - vi vil ikke smides ud kl et eller andet. Oprydning og rengøring betaler vi os fra.

Anmeld

2. september 2010

desirefinck-vb

Manden og jeg valgte at blive viet på rådhuset. Og så holdte vi en lille fest i svigerforældrenes sommerhus.. Vi havde købt en lille bryllups kage og bestilt mad ude fra.. Kager til kaffen bagte jeg selv.. Og vi købte fint tøj til da vi var på rådhuset. Det var en rigtig hyggelig dag og det kostet os ikke ret meget.. med tøj og mad blev det vel godt og vel 2000 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.