Hvem arrangerede jeres bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.917 visninger
15 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Webredaktøren-vb

Jeg er netop faldet over et nyt tv-program, hvor et par skal giftes - de får det hele betalt (100.000 kr, tror jeg), hvis altså manden arrangerer hele molevitten. Det giver nogle interessante valg i forhold til ring, kjole, brudebuket, festens lokation og ja, stort set alt bliver anderledes, end hvis kvinden havde arrangeret det - ret underholdende faktisk - har I set det? Hvem arrangerede jeres bryllupper? Svigermor? Jer begge selv i fuld samhørighed eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Polyp-vb

primært mig - for at holder svigermor stangen - men overlod rigitg meget til det sted festen skulle holdes, da et traditionelt bryllup mere var herrens ønske end mit

Anmeld

31. august 2010

kongster-vb

Vi arrangerede og betalte alt selv. Mest mig, da jeg var på barsel op til brylluppet og måske også gik mest op i det :-) Vi holdt det ikke specielt traditionelt, men var på rådhuset en fredag og holdt fest på en højskole om lørdagen.

Anmeld

31. august 2010

Det er stadig mig-vb

Næææ, det har jeg ikke set. Og jeg er heller ikke gift! :) Men. Jeg har været gift (og skilt) tre gange, og der stod mændene for det hele, da jeg på visse områder ikke er særlig feminin anlagt (mht blomser, shopping, KJOLE!?, menu, gæstelister og bryllup i det hele taget!) :laugh: Det skal så lige nævnes, at jeg ALDRIG er blevet kirkeligt viet, men udelukkende har været på Rådhuset hvilket så var det eneste jeg bestemte mht bryllup'erne.... Dog er jeg en enkelt gang blevet viet i en brudekjole, og mere kikset følelse skal man nok lede længe efter - jeg er IKKE kjoletypen, og befinder mig langt bedre i et lækkert jakkesæt med en lækker skjorte a la Chanel :)

Anmeld

31. august 2010

Caidas-vb

Det arrangerede vi i fællesskab. Ingen blandede sig. Dvs meget af det overlod vi til restauranten, altså det grundlæggende da de jo havde holdt mange bryllupper før. Jeg ville til en hver tid have tiltro til at min mand kunne arrangere det hele alene - stoler fuldstændig på hans sans for det. Han har faktisk også en gang købt en kjole til mig, hvor den passede perfekt.

Anmeld

31. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Vi arrangerede alt selv.....og i fællesskab så godt som det nu kunne lade sig gøre med mandens arbejdstider på daværende tidspunkt.... Han blev taget med i alle beslutninger dog ikke brudekjolen, og jeg var ikke med i beslutningen af hans tøj og brudebuket. Men ellers var vi fælles om alle beslutninger og vi havde en fantastisk dag :)

Anmeld

31. august 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Det klarede vi i fælleskab.. det hele.. også regningen ;) Stig kendte ikke kjolen, og jeg ikke buketten..

Anmeld

31. august 2010

Charlotte d. 17.-vb

Det gjorde jeg - stort set. Min mand var med på sidelinjen hele tiden, men overlod det til mig at træffe alle beslutninger. Det var også meningen :P Jeg så lidt af programmet første gang og blev irriteret - hele ideen er vel, at normalt styrer kvinden slagets gang, og DET er vel nok noget pjat at påstå ;)

Anmeld

31. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Jeg så lidt af programmet første gang og blev irriteret - hele ideen er vel, at normalt styrer kvinden slagets gang, og DET er vel nok noget pjat at påstå ;)
Kender nu altså en hel del kvinder, der ikke tør (vil) betro deres mænd ret meget - og slet ikke et bryllup... Mit bryllup var rimeligt utraditionelt... Jeg har været gift med en fra Serbien - det var hele familien imod, så jeg var ude at købe kjole med en veninde.. Jeg fløj alene til Serbien, og blev gift på et rådhus. Jeg var ikke så meget med i planlægningen, for det foregår på en hel anden måde end i DK - og der er mange, der ikke taler engelsk :dry: så det var lidt svært, at følge med... Men helt klart en oplevelse :laugh: :laugh:

Anmeld

31. august 2010

Charlotte d. 17.-vb

MAMMARAZZI skrev:
Charlotte d. 17. skrev:
Jeg så lidt af programmet første gang og blev irriteret - hele ideen er vel, at normalt styrer kvinden slagets gang, og DET er vel nok noget pjat at påstå ;)
Kender nu altså en hel del kvinder, der ikke tør (vil) betro deres mænd ret meget - og slet ikke et bryllup...
Det var en opfølgning på 'beretningen' om rollefordelingen i forbindelse med vores eget bryllup...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.