Tatoveringer og strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2009

mor_sabina

pernille_p87 skriver:

Ja jeg har set det lidt, men ved ikk rigtig hvor og hvornår det nu kommer. Ja jeg vil også rigitg gerne have skrevet Selinas navn og fødselsdag med kursiv på mit skulderblad.

Min kæreste har fået lavet en tatoo af en der engang har arbejdet i Miami Ink.

Århh hvor sejt. Hvor og hva er det? Synes bare det er så fint med sådan nogle personlige tatoos.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

mor_sabina

Eva skriver:

Nu har jeg absolut ingen erfaringer med tatoveringer og får det aldrig...men, strækmærker ændrer sig, så det er nok en god idé ikke at gøre noget før du man er helt sikker på de slet ikke ændrer sig mere. De bliver jo næsten væk med tiden, kun det løse hud der holder ved for mange...øvøv..

Knus..

Jeg har heller ingen erfaring med det og tror heller aldrig at jeg får det, men er dybt fascineret af dem og især når man hører historien bag. Har lige siddet og snakket med min svigerfar idag som er gammel sømand. Vidste du at man på havet siger at Neptun(havets gud) tager sømænd uden tatoveringer? Det er da vildt spænende

Anmeld

5. september 2009

pernille_p87

Han fik lavet den her i Hobro. En der har arbejdet derovre var på gæstebesøg i et par måneder. Han fik skrevet Selinas navn og fødselsdag på underarmen. Rigtig flot lavet.

Anmeld

5. september 2009

Honningblomst

mor_sabina skriver:

Jeg har heller ingen erfaring med det og tror heller aldrig at jeg får det, men er dybt fascineret af dem og især når man hører historien bag. Har lige siddet og snakket med min svigerfar idag som er gammel sømand. Vidste du at man på havet siger at Neptun(havets gud) tager sømænd uden tatoveringer? Det er da vildt spænende

Og det er jo præcis der jeg synes tatoveringer er smukke...på sømænd, eller ude hvor de opstod og virkelig har en historie...dem der laves synes jeg er meget ens og kedelige og gør engentlig bare i mine øjne en stor gruppe mennesker ens at se på.
Nå, men det var jo ikke det det handlede om...og jo, det er spændende og interessant der hvor de hører hjemme-smiler
Knus Eva..

Anmeld

6. september 2009

pernille_p87

Nej vidste jeg ikk, men det er da lidt sjovt. Jeg kunne heller ikk drømme om og få en hvis jeg ikk selv havde tegnet den eller hvis den ikk havde ne historie. Vil ikk have noglet andre har og derfor vil jeg også helst selv tegne den.

Anmeld

6. september 2009

mor_sabina

pernille_p87 skriver:

Nej vidste jeg ikk, men det er da lidt sjovt. Jeg kunne heller ikk drømme om og få en hvis jeg ikk selv havde tegnet den eller hvis den ikk havde ne historie. Vil ikk have noglet andre har og derfor vil jeg også helst selv tegne den.

Kan jeg godt forstå, tror også at chancen for at fortryde er meget mindre. Er spændt på at høre hvad du finder på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.