Tatoveringer og strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.592 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. september 2009

pernille_p87

Hej alle.

Er der nogle af jer der har fået lavet tatoveringer hvor i har strækmærker, altså efter de er kommet?

Og ved i evt. hvordan det kommer til at se ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

mor_sabina

pernille_p87 skriver:

Hej alle.

Er der nogle af jer der har fået lavet tatoveringer hvor i har strækmærker, altså efter de er kommet?

Og ved i evt. hvordan det kommer til at se ud?

Nej men det kunne ski godt pynte med en STOR en midt på maven
Har engang set en der fik lavet en oven på et ar i Miami Ink og Miamaja fra de unge mødre fik lavet en over lænden for at dække nogle af hendes strækmærker mener jeg Hvor og hvad overvejer du?

Anmeld

5. september 2009

pernille_p87

Jeg kunne godt tænke mig en på hele den ene side, eller noget på lænden og så over mod forsiden af. Jeg har så mange strækmærker og er virkelig ked af dem...

Det ville være dejligt med noget stort der kunne flytte fokus lidt, selvom min forlovede selvfølgelig siger at han ikk lægger mærke til dem... Men det gør jeg jo selv. Er i gang med at indsamle materialer rundt omkring på nettet så jeg selv kan tegne den.

Anmeld

5. september 2009

mor_sabina

pernille_p87 skriver:

Jeg kunne godt tænke mig en på hele den ene side, eller noget på lænden og så over mod forsiden af. Jeg har så mange strækmærker og er virkelig ked af dem...

Det ville være dejligt med noget stort der kunne flytte fokus lidt, selvom min forlovede selvfølgelig siger at han ikk lægger mærke til dem... Men det gør jeg jo selv. Er i gang med at indsamle materialer rundt omkring på nettet så jeg selv kan tegne den.

Det lyder spændende. Jeg har også bare så mange lige midt på maven så jeg har ligesom indset at jeg ikke kommer i en bikini igen Træls man så fik barn allerede som 22 årig ik? Men det er da dejligt at manden stadig ikke er rendt

Anmeld

5. september 2009

pernille_p87

:-) Han render vist heller ingen steder. Tror han har det for godt her :-) Jeg har også købt mig en badedragt, men håbede lidt på at kunne komme i bikini igen hvis man kunne flytte fokus over på en fed stor tato.... :-)

Anmeld

5. september 2009

mor_sabina

pernille_p87 skriver:

:-) Han render vist heller ingen steder. Tror han har det for godt her :-) Jeg har også købt mig en badedragt, men håbede lidt på at kunne komme i bikini igen hvis man kunne flytte fokus over på en fed stor tato.... :-)

Måske det er det jeg skal gøre Men det har også trukket sig helt vildt sammen siden fødslen så har et lille håb om at det nok skal blive nogenlunde pænt og hvis jeg tager lidt sol og får trænet den godt op mon så ikke det kan gå Hvad har du tænkt som tatoo? Mønster, farve osv?

Anmeld

5. september 2009

pernille_p87

Jeg vil gerne have noget blomst-sommerfugle-tribal noget. Jeg har ikk rigtig taget stilling til farver. Vil egentlig helst have sort og hvid, men lige for tiden er jeg helt vild med tatoveringer med farve i. Men ved ikk om jeg bliver træt af det.

Mine er nu også blevet ganske pæne i forhold til hvad de var lige efter fødslen.

Anmeld

5. september 2009

mor_sabina

pernille_p87 skriver:

Jeg vil gerne have noget blomst-sommerfugle-tribal noget. Jeg har ikk rigtig taget stilling til farver. Vil egentlig helst have sort og hvid, men lige for tiden er jeg helt vild med tatoveringer med farve i. Men ved ikk om jeg bliver træt af det.

Mine er nu også blevet ganske pæne i forhold til hvad de var lige efter fødslen.

Det er sikkert også dig selv der har det værst med dem, men det er også slemt nok i sig selv ikke at være tilfreds ik? Jeg er også ret betaget at tatoos med farver og tatoos i det hele taget ser du Miami Ink Synes det kunne være rigtig feminint med noget kursiv skrift at en slags!? Måske nogle stjerne eller sommerfugle som er drysset ud over?

Anmeld

5. september 2009

Honningblomst

Nu har jeg absolut ingen erfaringer med tatoveringer og får det aldrig...men, strækmærker ændrer sig, så det er nok en god idé ikke at gøre noget før du man er helt sikker på de slet ikke ændrer sig mere. De bliver jo næsten væk med tiden, kun det løse hud der holder ved for mange...øvøv..

Knus..

Anmeld

5. september 2009

pernille_p87

Ja jeg har set det lidt, men ved ikk rigtig hvor og hvornår det nu kommer. Ja jeg vil også rigitg gerne have skrevet Selinas navn og fødselsdag med kursiv på mit skulderblad.

Min kæreste har fået lavet en tatoo af en der engang har arbejdet i Miami Ink.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.