Så starter yndlings-serierne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

Polyp-vb

Couplings - men den går ikke mere - fås dog på DVD og er super engelsk serie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Spunk-vb

Jeg følger med i Greys anatomy, og ser også en del afsnit af De unge mødre. Hvis der kommer mere Desperate housewives kommer jeg nok også til at se nogle afsnit af det, men kun hvis jeg lige falder over det. Har tidligere fulgt med i Gilmore girls, men kan godt mærke at jeg ikke gider at se det igen nu hvor det kører på 4'eren. Hvis jeg bare skal stene kan jeg altid godt lige klare et afsnit af Venner eller Kongen af queens - bare fordi det rart at grine lidt.

Anmeld

27. august 2010

Spunk-vb

Har for øvrigt hørt godt om The tudors, men gik glip af første afsnit, og så gad jeg ikke gå i gang med det. Måske skulle man anskaffe sig det på dvd - det er nu engang den bedste måde at se serier på. Skal da også lige have tjekket om ER samleboks endelig er kommet på dansk. Lars: Er Angels in America god?

Anmeld

28. august 2010

Lars F-vb

Spunk skrev:
Lars: Er Angels in America god?
Ja, det syn's jeg. Det spiller super godt. Men emnet har måske mere vægt for mig end for så mange andre. De får det til at være meget tæt på.

Anmeld

28. august 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg duer ikke til serier vist på TV, jeg har vist for mange jern i ilden til at kunne planlægge at kunne sidde foran fjernsynet på bestemte dage, og på bestemte tidspunkter ;) Jeg kender heller ikke de serier i nævner :huh:

Anmeld

28. august 2010

Spunk-vb

Lars F skrev:
Spunk skrev:
Lars: Er Angels in America god?
Ja, det syn's jeg. Det spiller super godt. Men emnet har måske mere vægt for mig end for så mange andre. De får det til at være meget tæt på.
Ikke for tæt på, håber jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.